FZ kommenterar Nintendos presskonferens

Robot
Medlem
FZ kommenterar Nintendos presskonferens

Donkey Kong!
Kan inget annat än att hålla med, min arma kropp blev alldeles varm när jag hörde det.

Zelda, samma sak där som redan kommenterats. Problemen med tekniken gjorde bara att det blev pannkaka.

Vill passa på att tacka för eran bevakning och en fin summering av Nintendo hittills.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Inaktiv
Skrivet av bjosarn:

Zelda, samma sak där som redan kommenterats. Problemen med tekniken gjorde bara att det blev pannkaka.

Tydligen var det rätt så mycket tekniska problem med det på scenen, såg ett klipp efter där dom visa samma bit i en monter och där funka det väldigt bra faktiskt, men jag belv också rätt chockad efter att ha sett det på scenen.

Men det var itne så illa som tur va, var väll för alla blixtar eller så som störde kontrollen...

Medlem

Riktigt stark konferens från Nintendo i år,blev faktiskt förvånad där. 3DS verkar redan ha ett stort stöd från tredjepart, vilket känns bra.

Inaktiv

Nintendo överraskade faktiskt. Efter att precis sett klart Sonys visning måste jag personligen säga att Nintendo hade bästa uppvisningen.

Och med ett nytt Zelda-spel på väg nästa år så känns det som att en Wii HD är väldigt avlägsen. =/


signatur

PC X360 Wii 3DS PS2 PS3 PSP

Medlem

Några snabba kommentarer

Zelda: Pannkaka, kan bli bra men det visades inte idag iallafall.

Donkey Kong: Gameplayet såg för likt gamla DK Country ut, såg inget nytt i princip förutom att man kunde springa på en rullande Kong. Jag spelar hellre om DK Country än att spela någon remake utan intressanta adderingar.

Kirby: Såg grafiskt riktigt fränt ut och gameplaymässigt riktigt intressant ut.

Goldeneye: Såg här ut som en rak remake intressant nog med Daniel Craig ist för Brosnan. Jag säger som med Donkey - Raka remakes skiter jag i, det är bara en retro novelty som endå inte kan röra sig emot att faktiskt spela spelet igen.

Inget annat jag tänkte på speciellt.

Win: Kirby
Fail: Zelda


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar