Filmdags - Infamous 2

Robot
Medlem
Filmdags - Infamous 2

ååååh så jag vill ha nu! trevligt att de verkar införa (ett alternativ?) fler typer av krafter med. Det här är nog det bästa som kom från Sony för min egen del, men är det bara jag eller har de bytt ut röstskådespelaren på Cole?

Medlem

meh håller mig till prototype


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Tråkigt med en ny lite tunnare röstskådis :S gamla hade den där sköna rökiga rösten som passade så bra för någon som balansera mellan god och ond hela tiden

Medlem

Jo det är ny skådespelare, plus att dom bytt ut Cole nästan helt och hållet. Vet inte vem jag föredrar riktigt, tyckte Cole var lite anonym i ettan, men inte alls dålig. Infamous är lätt det bästa open world spelet enligt mig. Är inte så förtjust i dessa annars. Aldrig fastnat för att utforska världarna i spel som GTA, det finns ju inget där ändå, men i Infamous var det kul att ta sig runt, vare sig det var genom att grinda elektriska vajrar eller klättra på hus.

Medlem

fel


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem

Sjukt jäkla bra detta kommer bli!


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem

Ja, jag kände inte igen Cole alls, varken rösten eller utseendet. Kanske för att man mest såg flinten på honom i första spelet, medan han tycks ha växt och färgat håret nu.

Nåja, bara det blir minst lika fett röj som i ettan och de nya is-krafterna är roliga så blir jag nog nöjd.

Medlem

Vilket underbart spel detta kommer bli. Atmosfären och mystiken är på topp! Snyggt som bara den och häftiga cut-scenes!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar