Nya dumpar på Civilization 5

Robot
Medlem
Nya dumpar på Civilization 5

"Det finns inget album med ID 4149."

??


signatur

Have a good time!

Medlem

Läckert! Känns äntligen som de levererar en version som är uptodate med grafiken!

Inaktiv

Men... varför kan de inte skippa den urtråkiga designen? När jag spelar turbaserade strategispel vill jag inte både ha saker feldimensionerade och svåröverskådliga på grund av "läcker grafik".

Medlem
Skrivet av Brain:

"Det finns inget album med ID 4149."

??

Jag meddelar gamlingen, och gänget, och så löser vi det på något sätt - det är tillräckligt få bilder för att trycka på höger i flikgrejen utan att du får kramp

Njut av dagen!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Awesome.


signatur

Make 'em laugh; make 'em cry; make 'em wait.

Medlem

Civilization är alltid Civilization så jag ser fram emot detta lir. Kommer fortfarande ihåg Amiga dagarna när man satt med Civ 1 och nötte hela dagarna. Det var tider det.

Såg ut som Soldiers nästan...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kan man inte förstora upp bilderna i den nya förhandsvisningen längre?


signatur

www.spelkult.se - Spelkult

Medlem

Jag längtar så jeffla mycket efter detta!


signatur

På Internet kommunicerar vi mestadels med text. Om du således skriver som en idiot får du finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Medlem

Finns många fler nya bilder (och i större storlek)
http://www.civfanatics.com/gallery/browseimages.php?c=36
Ser fram mot 5an. De har tagit bort sakerna jag störde mig på i 4an och lagt till saker jag eftersökt sen 2an.

Medlem

Det här kommer bli grejer.

Medlem
Skrivet av Lazaroth:

Finns många fler nya bilder (och i större storlek)
http://www.civfanatics.com/gallery/browseimages.php?c=36
Ser fram mot 5an. De har tagit bort sakerna jag störde mig på i 4an och lagt till saker jag eftersökt sen 2an.

Ja 2an är nog ett av mina favorit Civ spel till dagens datum. Hoppas så klart att femman ska kunna ändra på detta.

Medlem

Det kommer bli grymt!

1
Skriv svar