Fifa-chefen ointresserad av Kinect och Move

Robot
Fifa-chefen ointresserad av Kinect och Move
Medlem
Fifa-chefen ointresserad av Kinect och Move

Kan förstår varför de tycker det är svårt att implementera denna tekniken till fotbollsspel på ett bra sätt. :-/
Sen är väl titeln lite missledande, de är ju inte ointresserade. De har bara lite problem med att hitta sätt att implementera det på.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem
Skrivet av Proximately:

Sen är väl titeln lite missledande, de är ju inte ointresserade. De har bara lite problem med att hitta sätt att implementera det på.

Känns som en aftonbladet-rubrik. Han är ju helt klart intresserad av det.


signatur

The trouble with being a hypochondriac these days is that antibiotics have cured all the good diseases.

Det förstår man väl, hur skulle det se ut om alla stod och sparkade i sina vardagsrum!?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Rörelsekontroller hör inte hemma i denna typ av sportspel. Det på tok för problematiskt att få till kontrollerna, det leder oftast till att de blir sämre. FIFA på Wii är nog det sämsta fotbollsspelet jag spelat någonsin. Det fanns en fördel och det va att man kunde styra hur AI-spelarna skulle springa med Wiimoten, man ritade upp linjer, väldigt bra för taktiskt anfall, men för övrigt sög det.

EA Sport gör bara rätt i att strunta i dessa kontroller för FIFA, NHL, NBA.

Medlem

Är Sepp Blatter ointresserad av Kinect och Move?

Medlem

Ärligt vem bryr sig om Fifa 11?
12 kommer efter sommaren.

1
Skriv svar