Inget 3D- eller Move-stöd för Twisted Metal

Robot
Inget 3D- eller Move-stöd för Twisted Metal
Medlem
Inget 3D- eller Move-stöd för Twisted Metal

När det gäller Twisted Metal så ser jag inte hur Move skulle passa, att 3D saknas är inte heller någonting jag bryr mig om. Däremot att det inte är 60 fps när grafiken ser ut att vara från ett sent PS2-spel.. Det är ju bara värdelöst.

Medlem

Ser fram mot detta spelet, hoppas på demo.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

3D vore fint men struntar helt och hållet i det. Går det inte så går det inte. För min del är det skitsamma, då jag inte har en 3D TV hur som helst.

Jag gillar Move men inte till den här typen av spel.

2D behöver en bild


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av kebbe:

När det gäller Twisted Metal så ser jag inte hur Move skulle passa, att 3D saknas är inte heller någonting jag bryr mig om. Däremot att det inte är 60 fps när grafiken ser ut att vara från ett sent PS2-spel.. Det är ju bara värdelöst.

För det första skulle jag rekommendera dig att sätta igång ett PS2 spel. Det ser ABSOLUT inte ut som ett sådant.

Det andra jag vill meddela dig om är att detta är alpha kod och David Jeff har sagt att det kommer se ca 30% bättre ut sen.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av kebbe:

När det gäller Twisted Metal så ser jag inte hur Move skulle passa, att 3D saknas är inte heller någonting jag bryr mig om. Däremot att det inte är 60 fps när grafiken ser ut att vara från ett sent PS2-spel.. Det är ju bara värdelöst.

För det första skulle jag rekommendera dig att sätta igång ett PS2 spel. Det ser ABSOLUT inte ut som ett sådant.

Det andra jag vill meddela dig om är att detta är alpha kod och David Jeff har sagt att det kommer se ca 30% bättre ut sen.

Spelar PS2-spel frekvent och tycker allt att det var en rättvis jämförelse. 30% kommer inte att göra mycket (känner jag på förhand) men det spelar ingen roll, Twisted Metal handlar inte om grafik.

1
Skriv svar