Debuttrailer från Jane's Advanced Strike Fighters

Robot
Megadelux
Debuttrailer från Jane's Advanced Strike Fighters

Arcade. Blä.

Medlem

Usch, blä. Arkad är trist. Inte för att jag gillar simulatorer med instruktionsböcker som tegelstenar heller, men man vill åtminstone sitta i cockpit och känna sig som en pilot. Någon som vet något spel som påminner om gamla godingen Combat Air Patrol till Amiga? Jag gillar spel där man får vara en karaktär också.

Medlem
Inaktiv

ser ut att vara lite väl likt HAWX

Medlem

Öh, ska de slakta Jane's nu oxå, *suck*
Snart kommer ngn jäkla xboxfirma att köpa upp falcon 4.0 och slakta det oxå, att flyga stridsjet är komplicerat, att lära sig systemet så man är bra nog att vara en effektiv stridspilot är det som är kul med simulatorer...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem

... Först tänker jag "OH men nice" ett nytt Jane's" och tänker tillbaka sådär 10år i tiden... men NEJ, här ska de förstöras med massa arcadekladd :'(

Medlem

Kom ihåg den gamla goa tiden när Jane's Combat Simulations var riktigt härliga simulatorer. Skall nog damma av F/A-18 och F-15 igen för en nostalgi tripp

Medlem

Nejmen titta, HAWX 1.5!

Hmm... next! Håller med föregående talare om att Jane's simulations bör göra det de kan, med andra ord simulatorer - inte det här arkadtramset.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av simulacra:

Öh, ska de slakta Jane's nu oxå, *suck*...

Precis min tanke.

Kommer ihåg när jag satt och nötte Jane's AH-64D Longbow. Tegelstensmanual och allt. Kunde varenda funktion och knapp på den helikoptern *drömma*
Men sådana simulationer är det ont om nu för tiden, och lite synd är det att ett så genuint varumärke besudlas med arkad-spel.


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Ännu en kniv i mitt gamer-hjärta!

Håller med föregående skribenter. jane´s är simulatorer, med instruktionsböcker som ger hjärn-orgasm av all info som står i dem.

Visst, producera skitspel. Det är upp till var och en, men sluta för hel---e att kalla dem för gamla hederliga spelnamn.
Det här är inte"jane´s".
Det här är skit.

Men det tilltalar väl dagens hjärndöda konsollgeneration, som endast bryr sig om grafik...

och, ja. förmodligen Står Falcon 4.0 på tur att bli slaktad....

AAHHHHHHHHHHHHHHHHHH

1
Skriv svar