Medal of Honor-beta fortsatt försenad

Robot
Medal of Honor-beta fortsatt försenad

Xbox 360-spelare får snällt vänta på att få kriga med Electronic Arts.

#medal-of-honor


Medlem
Medal of Honor-beta fortsatt försenad

jag har nog aldrig varit tröttare på någon annan genre som jag är på FPS nu, orkade inte ens spela igenom Singularity och det är 100x merainovativt än vad någon av alla dessa modern war shooters.

Medlem

Betan är dessutom så sjukt buggig att det knappt går att spela. Redan vid keybind stöter man på patrull(PC).

Skägg.
10 Chambers

Buggig beta, se på fan!


signatur
Medlem
Skrivet av Frisell:

Redan vid keybind stöter man på patrull(PC).

Precis som i Bad Company 2 då.

Medlem

Jag finner inga ord för att beskriva folk som grinar över en buggig beta >.>

Inaktiv

Jag kan inte hitta Medel of honor demot på playstation home?

Medlem
Skrivet av IceDusT:

Jag finner inga ord för att beskriva folk som grinar över en buggig beta >.>

En hel del av de buggar som fanns i Bad Company 2 betan och är åtgärdade nu finns i Medal of Honor betan sånt borde vara fixat när de använder samma motor. Sen finns det en hel del buggar som bara inte går att missa när de gjort egna beta tester.

Inaktiv
Skrivet av Bargard:

Jag kan inte hitta Medel of honor demot på playstation home?

Och jag kan inte hitta Blackops Demot...jaja jag får väll lira lite Diablo 3 sålänge.

Medlem
Skrivet av Divion:
Skrivet av Frisell:

Redan vid keybind stöter man på patrull(PC).

Precis som i Bad Company 2 då.

Och precis som BF2 och BF2142.Var ett j-a jotande då man ville mappa om allt kring piltangenterna och num-knapparna innan sjuttitolv patchar.
har sett fram emot denna på 360n, men men inget vi kan göra något åt,det kommer dåd et kommer.
Sedan att en beta är buggig:hallå!!beta är ordet.

mg
Medlem

Man kan inte räkna med att en beta ska vara buggfri, det måste man förstå.

Men ta bfbc2, betan var en enda stor bugfest, och inte fan ändrade dom releasedatumet för det, allt skit följde med i retail.

Nu kanske detta löstes i senaste patchen, men folk hinner ju tröttna, mig inkluderad!

Vad är det för fel på "beta->demo->retail", avsaknaden av ett demo får mig att tvivla på den slutgiltiga produktens kvalite', kanske även ett skäl för eventuella pirater/osäkra kunder att testa spelen på olovlig väg?

Inaktiv

Funkar buggfritt... På tre skärmar

http://www.youtube.com/watch?v=1M5E8nat34M


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av RobbazSweC:

Funkar buggfritt... På tre skärmar

http://www.youtube.com/watch?v=1M5E8nat34M

Bastard!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Fungerar utmärkt att spela på PC eller PS3 och det kostar inte att spela online. Ni borde testa!


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Buggigt, men vad kan man vänta sig när Dice gör multiplayer?
EA nya bi*tch (tyvärr). Inte då pjåkigt spel, men inte heller så värst imponerande, dock bara "beta" ännu så det reflekterar ju inte alls slutprodukten

1
Skriv svar