Få bonusgrejer vid förbokning av Valkyria Chronicles 2

Robot
Medlem
Få bonusgrejer vid förbokning av Valkyria Chronicles 2

Men vad fasen... släpp en riktig 2'a till ps3'an istället! Valkyria chronicles är ett riktigt mysigt spel till ps3'an förresten.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Men vad fasen... släpp en riktig 2'a till ps3'an istället! Valkyria chronicles är ett riktigt mysigt spel till ps3'an förresten.

Riktigt bra spel. Lite advance wars över det hela, grymt helt enkelt!! Synd som du säger att det inte kommer till PS3, det hade varit dröm!

Medlem

Jo, hade gärna sett spelet till PS3an istället. Har ingen PSP, och tänker inte köpa någon heller.

Om det fanns mer bra spel till PSP på PSN så hade jag nog köpt en PSP Go, men PSN saknar fortfarande många spel till UMD som är någelunda intressanta. Blir ingen gammal PSP då jag inte vill hålla på och pilla med UMD på längre resor.

Samma sak när det gäller PSOne Classics på PSN, fruktansvärt dåligt utbud. Saknar massa godingar, så som Suikoden, Suikoden II, Castlevania: Symphony of the Night osv.

Medlem

Om du skaffar "custom firmware" så kan du lägga in spelen på ditt psps minneskort, och du kan även skaffa psone spel som inte finns på psn. Så länge du äger spelen och köper en 1000 eller 2000 såklart.


signatur

My momma always used to say, life is like a box of chocolates!

Medlem

Jag skulle kunna offra rätt mycket för en uppföljare på PS3 då Valkyria Chronicles lätt är bland de bästa spelen som kommit de senaste åren.

1
Skriv svar