Robot
World of Tanks

Får larvfötter dig att tråna? Har storleken betydelse? Kan det vara så att ryska Wargamings massiva onlinesatsning World of Tanks är något för dig? Vi har tagit oss en första titt på den mustiga titeln fylld med tanks – och endast tanks.

#wargaming, #order-of-war, #world-of-tanks, #counter-strike


Medlem
World of Tanks

Bra förhandstitt, tyckte spelet var kul i några timmar, men sen blev det tråkigt.

Medlem

Spelar det dagligen.. alltid skoj, nu försöker man mest få sin exp för att få den där nästa heavy tanken.

Beroendeframkallande iaf

Medlem

Är ganska segt i början. Men när man fått tier III-tank och uppåt blir det riktigt roligt.

Medlem

Skit kul kan tyvärr inte sluta spela det... bara "ett" game till....! :S


signatur

Varje dag suger på ett helt nytt sätt!

Medlem
Skrivet av son of RAMBO:

Bra recension, tyckte spelet var kul i några timmar, men sen blev det tråkigt.

Fast det är en förhandstitt utifrån den pågående betan, ingen recension. Just sayin'

Medlem

YES! äntligen nått 7k xp, kan lika gärna köra till 8k,9k och 10k.'
sen behövs ca 725k till SEN behövs minst 5x mycket pengar. Hmmmm.... Hack anyone?

Medlem

Faktiskt ett roligt spel, har spelat betan ett tag nu med ett par vänner. Sitter med en King Tiger för tillfället

Medlem

Skönt spel att kunna hoppa in och slapp spela lite tycker jag. I början var det riktigt kul, men det blir ju lätt väldigt samma sak hela tiden. Men just det där att försöka nån den där nästa tanken gör ju att man grindar på

Skulle dock vara lite kul om dom kunde komma med en patch med nya banor också

Medlem

Få en Leopard och du härjar bakom fiendens linjer som ett monster

Medlem

Underbart skoj spel beroendeframkallande, eh ja

Medlem

Blablabla, massa jävla vits... Ingen bra recension.

Inaktiv

Det sammanfattar väll spelet rätt bra egentligen.

Spelet är ju kul av episka proportioner.
Att fixa nyckel till betan är inte heller svårt. Kolla google.

Medlem

Jag tycker det har blivit jävligt svårt nu när man börjat skaffa tanks över nivå II, för då får man plötsligt möta motståndare med de bästa vagnarna... varför kan man inte få fortsätta möta folk som är ungefär lika bra?

Inaktiv
Skrivet av totte1015:

Blablabla, massa jävla vits... Ingen bra recension.

Kan iofs ha nåt med att göra att det inte är en recension

Medlem
Skrivet av Jakob Svärd:
Skrivet av son of RAMBO:

Bra recension, tyckte spelet var kul i några timmar, men sen blev det tråkigt.

Fast det är en förhandstitt utifrån den pågående betan, ingen recension. Just sayin'

Fixat

Medlem

Jag har spelat det här nu i drygt två veckor kanske och precis fått en VK3001P. Det är ganska kul, när det går bra i alla fall, och när laget sammarbetar någorlunda. Jag vet inte hur pass sugen jag är på att starta om sen när betan är slut och man inte längre får sina 150 Guld om dagen som man kan "köpa" premiumkonto för. Utan premium så är det.. tyvärr, alldeles för segt för min del. Men jag får väl se när det väl släpps, dom kanske ökar mängden XP och pengar man får än som det är nu.

Men som sagt, ganska kul hittills.


signatur

Målet är inte att lyckas, utan att få alla andra att misslyckas

Medlem

Grymt kul spel, det blir lätt att tanken "Bara en gång till...", till frugans förtret, letar sig in i bakhuvet
Finns inget värre än en Leopard som kommer o skjuter ens arty åt skogen (diverse svordomar) och inget roligare än blotta förskräckelsen av att ha kommit levande ur en strid med en King Tiger.

Medlem
Skrivet av voicu:

Få en Leopard och du härjar bakom fiendens linjer som ett monster

Vem fan skaffar en Leopard? Går ju inte att forska vidare efter man skaffat den. Stör mig dock nå fruktansvärt på dom (spelar som artilleri).

Nästan 80% av mina games slutar på samma sätt. En Leopard kommer i full fart mot mitt artilleri, kör rätt in i mina tracks, skjuter sönder min tank och dör sekunden efteråt.

Visst, man lyckas plocka ett av artillerien, men hur kul är det att spela så?
Jävla kamikaze tanks..

Medlem

är det turbaserat eller realtid? gissar på realtid... hmm

Medlem
Ish
Medlem
Skrivet av Mack:
Skrivet av voicu:

Få en Leopard och du härjar bakom fiendens linjer som ett monster

Vem fan skaffar en Leopard? Går ju inte att forska vidare efter man skaffat den. Stör mig dock nå fruktansvärt på dom (spelar som artilleri).

Nästan 80% av mina games slutar på samma sätt. En Leopard kommer i full fart mot mitt artilleri, kör rätt in i mina tracks, skjuter sönder min tank och dör sekunden efteråt.

Visst, man lyckas plocka ett av artillerien, men hur kul är det att spela så?
Jävla kamikaze tanks..

För att deras larvfötter går sönder lättare än en pinne i skogen.. Dem lär aldrig ha någon chans att skjuta sönder nått annat än artillery/annan light tank. Dem får poäng för att scouta primärt, därför många drar en suicide run in i basen.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Grafiken ser lite murken ut, men spelet är kanske bra ändå...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Fantastiskt roligt spel, håller på att starta upp
en klan med ett gäng spelare.
[http://smorgasbord.mmoguildsites.com/]
Sidan är inte århundradets snyggaste men å andra
sidan kör man inga tanks i HTML

Har inga direkta krav på spelare nu mer än TS3 och tid,
man kan hamna i samma slag om man tajmar rätt.

Medlem

Kul spel, helt klart. Hoppas bara att de fixar lite småsaker som exempelvis att visa vem som säger vad. När någon skriver att alla ska följa honom så är det ju kul att veta var personen är.

Det går för övrigt utmärkt att döda de flesta sorters tank destroyers med en Leopard.

Medlem

När släpps fulla spelet?


signatur

Jäh!

Medlem

Satt och sparade ihop massa cash till en T-34 med min skruttiga marder 2'a. sedan kom jag på att den kan man inte köpa direkt utan man måste låsa upp tanken först och det kan man bara göra genom att i princip spela nästan varenda rysk tank upp till just T34'an.

Det kändes lite segt tycker jag, det räcker väl att man har cashen, som tar lååång tid ändå att få ihop.

Kul, lättsamt spel annars.

Medlem

Nu heter det ju STRIDSVAGN på svenska, inte pansarvagn


signatur

Håna en konsolspelare om dagen , det är bra för magen(och spelbranschen).

Ish
Medlem
Skrivet av CampKing:

När släpps fulla spelet?

Hösten.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Ish:
Skrivet av CampKing:

När släpps fulla spelet?

Hösten.

Tack


signatur

Jäh!

12
Skriv svar