Worms Reloaded släpps 26 augusti

Robot
Medlem
Worms Reloaded släpps 26 augusti

Nice! Nu får jag upp minnesbilder från WWP och alla custom pro-rope/chopper banor, fan va skoj de va o leka mask-tarzan

Medlem

Ätnligen! Worms 3D var ju dåligt jämfört med originalen! 2D ska det vara på Worms.

Medlem
Skrivet av Jonlissla:

Ätnligen! Worms 3D var ju dåligt jämfört med originalen! 2D ska det vara på Worms.

Jepp det är sant, dock hade 3D några roliga moment också

Inaktiv

tyckte 3D var kul spel.. men dom kändes inte riktigt som Worms bara.
2D är rätt väg och om man läser på butikssidan för Worms Reloaded så verkar det vara rejält med grejer som kommer med!
Har redan förbeställt, kunde inte hålla mig :3

Medlem

Lutar åt ett köp så länge de fått bukt med den buggiga kameran som ställde till det på PS3.

Medlem

ska det vara worms så ska det vara första delen damn det var tider det

Medlem

såja. bokat och klart gud vad kul det ska bli! minns när man en 10 år yngre och pröjsade 300 spänn för WWP i affären, hem på pc:n och många timmars kul . minnen ska nog ha kvar spelet någonstans.


signatur

// FeeAC

Inaktiv
Skrivet av c0rp:

Nice! Nu får jag upp minnesbilder från WWP och alla custom pro-rope/chopper banor, fan va skoj de va o leka mask-tarzan

Haha kul att se svenskt folk som lirade Ropers och sånt förr i tiden.
Grymt det här spelet kommer bli! Vilka minnen man får! Ska lätt köpas

Medlem

Suck... det är för enkelt att köpa spel på Steam! Blev ett köp eftersom jag diggar och spelar Hedgewars ganska mycket just nu och blev sugen på mer av originalet.

Air
Medlem
Medlem

Yes! Fan vad kul! Vilka nostalgi-trippar jag fick när jag läste detta. Jag och mina polare spelade alltid Armageddon på ps1 efter skolan. Haha blir lätt ett köp!


signatur

"No country for old Gamers"

Medlem

Worms armageddon, oslagbart!

Medlem

13.5€ = ungefär 134 kr.
Inte 170 som skrivits i artikeln. Billigt i vilket fall
Blir nog köp.

Medlem

Oh jäklar. Vilka minnen man har av Worms 2. Fyra pers runt ett litet skrivbord och någon råkar trycka mellanslag när det var nästas tur. Kriget var så mycket mer än det man såg på skärmen

Medlem
Skrivet av Kazuo:

Oh jäklar. Vilka minnen man har av Worms 2. Fyra pers runt ett litet skrivbord och någon råkar trycka mellanslag när det var nästas tur. Kriget var så mycket mer än det man såg på skärmen

Medlem

Hur är de på de nya versinerna som kom sedan iom Armegeddon och så, gick det göra egna världar i de spelen?
Minns att jag på min amiga bara kunde importera valfri bild och göra en bana av detta.

Vilket i tonåren bidrog till att man krigade på världar beståendes av kroppar från playboy utvik.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Kazuo:

Oh jäklar. Vilka minnen man har av Worms 2. Fyra pers runt ett litet skrivbord och någon råkar trycka mellanslag när det var nästas tur. Kriget var så mycket mer än det man såg på skärmen

Sant så sant ;D


signatur

"No country for old Gamers"

Medlem
Skrivet av Lycksen:

13.5? = ungefär 134 kr.
Inte 170 som skrivits i artikeln. Billigt i vilket fall
Blir nog köp.

Står 17,99 Euro i Steam iaf...

1
Skriv svar