Spana in nya Worms

Robot
Medlem
Spana in nya Worms

vaaa..? trodde de skulle våga sig på nåt nytt när det har vart dött ett tag.. detta verkar ju va same same med lite nya vapen

Medlem
Medlem

Äh, Armageddon ser bättre ut.

Medlem

ser exakt likadant ut som alla andra worms spel

Medlem
Medlem

Armageddon + DLC blir väl samma spel?

Medlem

äh sluta gnäll va glad att dem inte gör ett till worms i 3D, fast ja iofs så hara väntat ganska länge sen jag fick reda på att det här spelet var på ggn så lite mer nya saker skulle man ju kanske vilja ha, men man vet ju inte den här filmen visaru inte allt, så det blir nog ett köp för mig


signatur

Rwa?

Inaktiv

Ser bra ut... Om jag inte minns fel så gjorde dom ett Worms 3D, men det blev aldrig vidare populärt?

ptr
Medlem

wtf kommer inte det här till PSN/Xbox Live? Det som finns ute nu har man ju tröttnat lite på :((

Medlem

åååh vill ha! Lana på tvn


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Ser ju riktigt nice ut!

Medlem

Perfekt spel att spela på jobbet tillsammas med de andra kollegorna.

Medlem
Skrivet av Zaptagious:

ser exakt likadant ut som alla andra worms spel

Det har kommit ut en massa Worms titlar över de senaste åren, men inget till PC.

Så visst... det ser ut som "alla andra worms spel" men det inget negativt.

Air
Medlem

Nice!
Skönt med ett spel som bara släpps till PC också, trött på alla konsoll rapes
Det komiska är att det precis släpps efter skolstarten, så nördandet börjar när skolan börjar kan man säga ^^ .

FM-guru
F.d. Sisyr

Död åt haters av denna nostalgikick. Kommer SJÄLVKLART inhandlas.

Medlem

Mmmm, worms... Fan vad jag nötte mycket worms på min 386:a. Men har för mig att det finns ett Worms Reloaded redan, har de slut på namn?

Medlem
Skrivet av robineng:

Ser bra ut... Om jag inte minns fel så gjorde dom ett Worms 3D, men det blev aldrig vidare populärt?

de gjorde tre stycken, Worms 3D, Forts och Worms 4. 4:an var bra, tyckte jag iaf, men det är ju inte worms på riktigt om det inte är i 2D


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Tycker originalet från 95 är charmigast. Det satt man ett antal timmar med kan jag säga....

Medlem

Hedgewars finns ju förstås som gratisalternativ:

http://www.hedgewars.org/

Medlem

Eller Liero (fat det är i realtid).
Rekommenderar både Liero AI och Liero X, båda är grymt bra

Medlem

ser ju exakt ut som world party :s

1
Skriv svar