Stan Lee snackar nätsvingande

Robot
Stan Lee snackar nätsvingande

Serietidningslegendaren presenterar Spider-Man: Shattered Dimensions.

#spider-man-shattered-dimensions


Inaktiv
Stan Lee snackar nätsvingande

Stan Lee är kung. Hoppas att spelet blir bra. Dom flesta Spider-man spelen har ju floppat eller typ alla. Marvel Vs Capcom 2 är väl det enda bra där spider-man har iofs en väldigt liten roll.

Medlem

Gubben måste gått och blivit senildement för vem annars vågar promota spiderman spel?

Medlem

Greve_Peter: Jag tror faktiskt detta spelet kan bli hyffsat, lite annorlunda sådär, olika stilar på de olika spider-man figurerna.

Guzilla: spiderman 3 var faktiskt hyffsat. Nätsvingandet i staden hade satt HELT PERFEKT, så bara det gjorde att man kunde svinga runt bara för kul skull väldigt länge

Medlem

Infamous är det bästa Spiderman-spelet... det enda som saknas är just Spiderman bara
Dvs, när jag spelade Infamous tänkte jag ofta hur bra den motorn och spelet hade passat för Spiderman; klättra på hus, hoppa mellan dem osv, enda som saknades var nätsving.

Medlem
Skrivet av Khorney:

Greve_Peter: Jag tror faktiskt detta spelet kan bli hyffsat, lite annorlunda sådär, olika stilar på de olika spider-man figurerna.

Guzilla: spiderman 3 var faktiskt hyffsat. Nätsvingandet i staden hade satt HELT PERFEKT, så bara det gjorde att man kunde svinga runt bara för kul skull väldigt länge

Vad mer kan jag säga än att jag hoppas att jag har fel, skulle faktiskt vara riktigt kul med ett fungerande bra spiderman spel!

Dessvärre tror jag att jag har rätt

Spidey är och har alltid varit bäst. Får de bara ordning på kontrollerna så kommer det funka super.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar