Så här blir Gamescom 2010

Medlem
Så här blir Gamescom 2010

Viktigaste på Gamescom är ju IEM V:s Quaketurnering.
Nuförtiden går det inte att ana att FZ startade med Quake.

Medlem

Nej det viktigaste är Guild Wars 2!! Dom kommer ha ett demo och allt redo!

Medlem

Nja viktigaste är att mythic är där, hoppas på nyheter om warhammer online

Medlem

Jag hoppas att Sony kommer att visa upp något nytt om "The last Guardian" eller "Agent". Guild Wars 2 ser även det onekligen intressant ut.

Men det jag hoppas mest på är att något nytt IP avslöjas, jag börjar bli så trött på alla dessa uppföljare.

Jee
Medlem

Har nyligen blivit intresserad av Guild Wars 2. Ska bli intressant att höra mer om det. Hoppas få höra något om Old Republic.

Skrivet av LyktstolpeN:

Nja viktigaste är att mythic är där, hoppas på nyheter om warhammer online

Testade på WAR igen när man fick lite gratis tid efter migrationen men var för tomt i tier 2 och 3. Med tanke på att Guild Wars 2, The Old Republic och Cataclysm är påväg så tvivlar på att jag kommer återvända till WAR på ett tag.


signatur

Eller inte?

Medlem

Battlefield 3?


signatur

One shot One kill [OSOK]

Medlem

Skulle inte Diablo 3 finnas spelbart där eller har jag fått det helt om bakfoten?

FM-guru
F.d. Sisyr

Den här mässan kommer bara göra mig irriterad iom att jag drar till australien i oktober och stannar där ett år, och då blire jävlar inget datorsittande.

Medlem
Skrivet av WesslanM:

Skulle inte Diablo 3 finnas spelbart där eller har jag fått det helt om bakfoten?

Du har alldeles rätt, det får man inte missa. Tror det är samma version som på förra årets blizzcon dock. Men det är sagt att Blizz ska släppa helt ny information om Diablo 3 på Gamescom

Medlem

Portal 2 kan jag hålla med om blir kul att se mera på, men vad som är bekräftat och absolut häftigast är nog Guild Wars 2.

Sen så kan man alltid hålla tummarna för att EA valsar ut på scen och visar Battlefield 3.


signatur

Gammalt nick: General Hotshot
All makt åt John, vår befriare.

Medlem

Jag tror inte att vi kommer få se så mycket av Bf3 innan Medal of honor är släppt.
Men man kan ju alltid hoppas att Dice kommer in med ett par datorer och visar en fullt fungerande PC-version

Inaktiv

Eller varför inte en nyhet om att Heroes of Might and Magic VI kommer 2011?

Såg det på Swec;
http://www.sweclockers.com/forum/8-ovriga-datorspel/946220-he...

Avstängd
Inaktiv

Snälla kan du få med så som det bara går om Guild Wars 2?

Medlem

Lycka till, ser fram emot många bra rapporter.

Medlem

Red Orchestra 2 : Heroes of Stalingrad
är det klart intressantaste spelet som skall visas upp på mässan, äkta PC kärlek däer <3, och det är tamefan inte ofta man ser =P

Medlem
Skrivet av zauii89:

Red Orchestra 2 : Heroes of Stalingrad
är det klart intressantaste spelet som skall visas upp på mässan, äkta PC kärlek däer <3, och det är tamefan inte ofta man ser =P

+1

Medlem

Heroes of Might and Magic 6 utannonseringen kommer att bli intressant.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av Mikzarn:

Viktigaste på Gamescom är ju IEM V:s Quaketurnering.
Nuförtiden går det inte att ana att FZ startade med Quake.

True

Medlem

Håller med om BF3, mer om bf3... BATTLEFIELD 3...


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

De kommer presentera Duke Nukem Forever. Kom ihåg var du läste det först


signatur

Hell Tengil, vår befriare!

Medlem

Jag hoppas faktiskt mest på att vi får se lite utav Telltale Games Jurassic Park spel Är grymt nyfiken på vad dem ska göra med franschisen!


signatur

Videomupp

Medlem

Hoppas på att se någon ny Godbit om Halo Reach, även om jag inte riktigt vet vad mer de kan trycka in i ett så grymt fulländat spel

Medlem

Guild Wars 2 är tyngst på hela mässan! Och ni nämner inte ens ordet Guild Wars 2 i nyheten.......

Medlem
Skrivet av DonGrif:

De kommer presentera Duke Nukem Forever. Kom ihåg var du läste det först

Man kan alltid hoppas


signatur

Mucha shaka paka

Medlem
Citat:

Vad blir mässans stora snackis?

- Vad kan toppa avslöjandet av Bioshock Infinite menar du? Inte mycket.

Haha......

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Nja viktigaste är att mythic är där, hoppas på nyheter om warhammer online

Tror du verkligen de kommer lägga så mycket mer kraft på nya grejer till warhammer online?

Medlem
Skrivet av Sjobom:
Skrivet av LyktstolpeN:

Nja viktigaste är att mythic är där, hoppas på nyheter om warhammer online

Tror du verkligen de kommer lägga så mycket mer kraft på nya grejer till warhammer online?

Jag hoppas det anders

Medlem

Inte ett ord om Guild Wars 2? Betydligt större än någonting annat på Gamescom i år..

12
Skriv svar