Låtarna i Rock Band 3 röjda

Robot
Medlem
Låtarna i Rock Band 3 röjda

Inte alls lika intressant som GH's =/


signatur
Medlem

Urtråkig lista. Yes och Rush var ju kul iofs. Och the doors. :\ men helt fel låtar, och nya Guitar Hero kommer att smiska Rock band på stjärten med sitt nya spel. :\

Medlem

Urtråkig lista. Yes och Rush var ju kul iofs. Och the doors. :\ men helt fel låtar, och nya Guitar Hero kommer att smiska Rock band på stjärten med sitt nya spel. :\

Medlem

signatur

Hjälp mig bränna Boiling Point skivor... Snälla

Medlem

Det bästa är ju att man kan köra låtarna from ettan och tvåan och sen alla nerladdat. Awesome. Rock Band dänger också GH i känslan any day!

Medlem
Skrivet av Eravathar:

Urtråkig lista. Yes och Rush var ju kul iofs. Och the doors. :\ men helt fel låtar, och nya Guitar Hero kommer att smiska Rock band på stjärten med sitt nya spel. :\

Nej, nej och nej. Bra blandning av låtar.

Medlem

Får man aldrig se någon låt utav W.A.S.P. i dessa spel... inte ens i DLC :(((((

Medlem

Måste säga att de definitivt lyckats bättre med GH:s låtutbud den här iterationen.


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

Medlem

Guitar Hero WOR har många bra gitarrlåtar, men eftersom båda serierna nu är bandspel så vinner Rock band 3 på en överlägset bättre blanding för alla instrument.
Keyboard kommer bli suveränt som spelbart instrument.

Medlem

Hoppas webhallens lista stämmer, väldigt många bra låtar där. 1000 gånger bättre än denna.

Medlem

"Amy Winehouse – Rehab"

_Rock_ Band, I lol'd


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

GH's lista utklassar ju denna...

Medlem

som mestadels gitarr-lirare känns denna listan rätt tråkig.

många riktigt bra låtar att lyssna på, men säkert ingen höjdare att spela...
blir nog pass på denna, GH:WoR kändes definitivt mer intressant.

Medlem
Skrivet av Depure:

Ja du de har fått hel fel lista. Hur fan skulle de kunna få Led Zeppelin och inte ha med Stairway to Heaven? .P

Medlem

RB kommer vara ett bra mycket bättre spel än GH. Ser fram emot dom semiäkta gitarrerna samt keyboard.
Oavsett låtlista kommer detta att inhandlas. GH tar jag inte i med tång efter att Harmonix slutade utveckla det.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Tassel:

RB kommer vara ett bra mycket bättre spel än GH. Ser fram emot dom semiäkta gitarrerna samt keyboard.
Oavsett låtlista kommer detta att inhandlas. GH tar jag inte i med tång efter att Harmonix slutade utveckla det.

Jaa du. Om du inte testat GH hur kan du vara så säker att RB är bättre? Som trummis avskyr jag att de tar bort delar av not systemet när det egentligen är roliga fills eller komp i bakgrunden. Att öppen hihat spelas på blå osv.

GHs låt listan äger RB's denna gång. Och det är med råge. GH har lyckats få in roliga bandlåtar även om de riktade in sig på gitarr. För roliga gitarr låtar ackompanjeras ofta med roliga bas och trumm delar.

Medlem

Fy fan, nu lägger jag nog hellre pengarna på en xbox 360 istället för RB3, jag tycker alltid att Rock Band har haft dom bästa låtlistorna, men det har var en stor besvikelse.

fan fan faaan


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar