Om Half-Life blev film...

Robot
Medlem
Om Half-Life blev film...

Valve har ju sagt att deras 'Meet the Team' filmer är en övning inför en eventuell film.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

grymt som fan


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

gött


signatur

Kinectimals - Träna och lek med 20 virtuella kattdjur.

BeW
Medlem

Fy fan va nice!

Inaktiv

Tycker de borde göra en film mer den här stilen http://www.youtube.com/watch?v=q1UPMEmCqZo


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem

Jo tack, det skulle man inte tacka nej till!

Den var ju riktigt bra den där...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

ohhh


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Grym trailer!

Medlem

usch, vilken besvikelse. jag vill ha en riktig film baserad på Half-Life. inte en animerad...

Medlem

Nä men dra mig baklänges vad coolt!


signatur

"All those moments will be lost in time... like tears in rain. Time... to die." - Roy Batty

Medlem

Men va in i helvete!! Trodde det var riktiga nyheter om Half-Life

Medlem

meh inga headcrabs!

Medlem

Spitoni har gjort de grymma "C.O.D.E Guardian" och "The Hunt" hobbyprojekten tidigare, så den här kan bli bra.

Dock så håller jag med, en Half-Life film borde vara live-action, inte enbart CGI.

Medlem

värdelöst trailer ärligt talat.. och OM dom väl gör en film av Half-life så hoppas jag verkligen att dom gör en film av ettan och inte 2an då ettan har 20 gånger grymmare story...

Medlem

värdelöst trailer ärligt talat.. och OM dom väl gör en film av Half-life så hoppas jag verkligen att dom gör en film av ettan och inte 2an då ettan har 20 gånger grymmare story...

Medlem

Kan bli lite jobbigt med en stum huvudperson bara. Och trailern var lite för kort. Ingen riktigt bra filmtrailer, men en snygg speltrailer däremot.

Medlem
Medlem

Så när ska Uwe Boll göra den här filmen då?

Inaktiv

Hade varit riktigt tjusigt om de hade gjort en film baserat på Half-Life helt klart! 8)

Medlem
Medlem

Ska man behöva vänta lika länge på episode 3 som Duke Nukem Forever????


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Medlem
Skrivet av MiXiE:

Tycker de borde göra en film mer den här stilen http://www.youtube.com/watch?v=q1UPMEmCqZo

Exakt vad jag tänkte på. +1 alltså

Medlem

Riktigt bra gjord! Det ända dåliga jag kan se är Gordons dräkt, den ser förjävlig ut!


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Skulle hellre se att den handlade om första spelet.

Medlem

Vissa verkar inte förstå, det här är en TRAILER, han kommer inte göra en film av det, så det spelar ingen roll om det är animerad film eller inte, eller vad det är för story.

Det är en TRAILER, en som visar vad det skulle kunna vara.

Medlem

Världen vore en lite bättre plats om en sådan här spelfilm gjordes

Medlem

Fy f-n vad tungt, borde finnas en facebookgrupp för oss som vill ha en film på HL...

12
Skriv svar