Se bilder från Retrogathering 2010

Robot
Se bilder från Retrogathering 2010

I helgen har det frossats i gamla spelmaskiner, vi var på plats med kameran.


Medlem
Se bilder från Retrogathering 2010

Varför fick man inte veta något tidigare om att den skulle vara nu i helgen, skulle varit interisant att gå.

Medlem

Håller med föregående skribent. Och inte ett ljud om att finalen i GSL Starcraft 2 var igår. Lite mer e-sport nyheter kanske?


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Jo, synd. Fick inte reda på Retrogathering 2010 förrän i fredags. Om jag hade vetat det några veckor i förväg så hade jag beställt tågbiljetter och haft andra planer för helgen.

Medlem

Jag skulle tro att dom inte gör gratis marknadsföring för då lär dom få en jäkla massa förfrågningar om gratis shoutout...

Medlem
Skrivet av simon857:

Jag skulle tro att dom inte gör gratis marknadsföring för då lär dom få en jäkla massa förfrågningar om gratis shoutout...

Man kan ju tänka att det skulle kunna finnas en avdelning här på FZ där events (både live och e-sport) kan listas i någon sökbar form. Jag tänker lite inspirerat av många musiksiter där det finns möjlighet att lista konserter och klubbar efter t.ex. plats och tid.

Medlem
Skrivet av simon857:

Jag skulle tro att dom inte gör gratis marknadsföring för då lär dom få en jäkla massa förfrågningar om gratis shoutout...

Jag kan inte annat än hålla med. Tänk om de exempelvis skulle skriva om alla spelen som släpps varje år, skulle ju vara rena reklamsiten ju.

Medlem
Skrivet av MooDHooDs:
Skrivet av simon857:

Jag skulle tro att dom inte gör gratis marknadsföring för då lär dom få en jäkla massa förfrågningar om gratis shoutout...

Jag kan inte annat än hålla med. Tänk om de exempelvis skulle skriva om alla spelen som släpps varje år, skulle ju vara rena reklamsiten ju.

Jag måste bara fråga varför du surfar på FZ över huvud taget om du inte vill läsa om spel som släpps?
Det hade väl varit fantastiskt om FZ kunde skriva om ALLA spel som släpptes? Eller är du inte här för att läsa om spel?

Hursomhelst måste jag hålla med tidigare spelpojkar, lite synd att man inte visste om detta.. Hade kunnat bli en trevlig utflykt!

Medlem

Åh, donkey kong game & watch! sånt hade jag förut. retro!

Medlem

igår var ju även finalen i wcg league of legends tyvärr vann dom där amerikanerna, men var jämt

Medlem

Ni får börja hänga mer på VG forumet brukar va RG varje år

www.vintagegames.se

Medlem
Medlem
Skrivet av Vippe:
Skrivet av MooDHooDs:
Skrivet av simon857:

Jag skulle tro att dom inte gör gratis marknadsföring för då lär dom få en jäkla massa förfrågningar om gratis shoutout...

Jag kan inte annat än hålla med. Tänk om de exempelvis skulle skriva om alla spelen som släpps varje år, skulle ju vara rena reklamsiten ju.

Jag måste bara fråga varför du surfar på FZ över huvud taget om du inte vill läsa om spel som släpps?
Det hade väl varit fantastiskt om FZ kunde skriva om ALLA spel som släpptes? Eller är du inte här för att läsa om spel?

Hört talas om ironi?

I övrigt tror jag att FZ medvetet valt att att inte skriva om esport, sen om det är rätt eller fel kan förstås diskuteras, men det finns andra sidor som gör det, så surfa till dem istället?

Tror inte det är några problem för FZ att skriva i förväg om ett sånt här event, det var nog bara ingen som hade koll på det.

Massa trevligt skröfs...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv

Sånt här får en att minnas hur bra TV-spel verkligen va förr.. *nostalgi*

1
Skriv svar