Se video från Kinect-slagsmål

Robot
Medlem
Se video från Kinect-slagsmål

oj ser ju extremt kul ut..


signatur

Rwa?

Medlem

hmpf, inget jag skulle skaffa kincet för (om jag nu hade en krysslåda) följer med spänning om några av alla epic spel som microsoft lovat till kinect kommer.


signatur

woop woop

Medlem

Förstår inte precis hur detta funkar. Ska jag stå och slå mot skärmen? Det här ser mer ut som om dem använder en kontroll till att spela med plus att detta påminner mig faktiskt lite om "Def Jam Fight for NY"


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

"Fighters Uncaged passar folk med aggressionsstörningar - utmärkt för gamers, alltså. Om man ska tro kvällstidningarna."

Haha, underbart!

Medlem

Intetsägande trailer, dom visade ju inget från själva personen som stod framför Kinect.
Tills det kommer en trailer som visar detta, så är det ju inget att hänga i julgranen precis.


signatur
Skrivet av Deragorn:

"Fighters Uncaged passar folk med aggressionsstörningar - utmärkt för gamers, alltså. Om man ska tro kvällstidningarna."

Haha, underbart!

Medlem

Dissar hela motion grejen, spelar gör jag när ja inte spelar fotboll,gymmar, springer osv.. slappna av ska man göra framför konsolen !

Medlem
Medlem

Ser ut som de inte kunde bestämma sig för om de ville imponera på Street Fighter-fansen eller UFC Undisputed-fanbasen och istället gjorde någon form av hybrid ingen av de två kommer gilla. Floppar inte det här blir jag besviken på världens gamers.

Medlem

Tycker det ser helt okej ut, kan tänka mig att det blir grym inlevelse när man får stå framför TV:n och utdela sparkar och slag själv efter förmåga
Perfekt för alla oss som inte har möjlighet att testa IRL

Medlem

Osmakligt äckligt spel.


signatur

Det var detta...

Medlem

Klockrent för alla feta, mobbade kids... Och sprattla framför tv måste ju vara nyttigt! ...


signatur

Alfa Bertil

Inaktiv

Ser ut som de inte kunde bestämma sig för om de ville imponera på Street Fighter-fansen eller UFC Undisputed-fanbasen och istället gjorde någon form av hybrid ingen av de två kommer gilla. Floppar inte det här blir jag besviken på världens gamers.Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar