David O. Russel väljer Uncharted framför zombies

Robot
David O. Russel väljer Uncharted framför zombies
Medlem
David O. Russel väljer Uncharted framför zombies

Tomb Raider fast med en manlig huvudkaraktär? Eller kommer de bara att göra en nyinspelning av Jakten på den försvunna skatten och kalla Indiana Jones för Nathan Drake?

Medlem

Blir ju Indiana jones 2000-tal..


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

ok? nu är det så att jag inte riktigt förstår hur man ska få in zombies i en berättelse som Stolthet och fördom.. kan någon vara vänlig att komma med några förslag?


signatur

I have spoken..

Old news...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Moxon:

ok? nu är det så att jag inte riktigt förstår hur man ska få in zombies i en berättelse som Stolthet och fördom.. kan någon vara vänlig att komma med några förslag?

Att läsa Stolthet och Fördom och Zombier är mitt förslag, det är faktist en bok.
[http://www.bokus.com/b/9789185861224.html]

Medlem

Jag älskar zombie filmer men en Uncharted skulle ju vara kanon det med

Medlem
Skrivet av Moxon:

ok? nu är det så att jag inte riktigt förstår hur man ska få in zombies i en berättelse som Stolthet och fördom.. kan någon vara vänlig att komma med några förslag?

Som Gabe säger kan det vara värt att läsa boken, den var helt okej. På engelska finns också "Förnuft och känsla och sjömonster", har inte läst den än så länge dock...


signatur

Good. Bad. I'm the guy with the gun

Medlem

David O. Russel PLEASE DONT FUCK IT UP!

Medlem

Det var väl han som gjorde I <3 Huckabees? Och får regelbundna aggressionsutbrott? Jo, visst. Ser veeeerkligen fram emot den filmen!

Medlem

...Fan, hade hoppats på Paul W.S Anderson, han har ju gjort ett så bra jobb med Resident Evil...

Medlem

Hade nog föredragit att det blivit en zombiefilm ( för man kan ju aldrig ha för många sådana), men det kanske är för att jag inte personligen provat Uncharted.

Medlem
Skrivet av Gabe:
Skrivet av Moxon:

ok? nu är det så att jag inte riktigt förstår hur man ska få in zombies i en berättelse som Stolthet och fördom.. kan någon vara vänlig att komma med några förslag?

Att läsa Stolthet och Fördom och Zombier är mitt förslag, det är faktist en bok.
[http://www.bokus.com/b/9789185861224.html]

Hahaha klockrent.

Medlem

Det var ju synd. Istället för att göra ytterliggare en Indiana Jones klon hade jag sett fram emot lite zombies! Boken är för övrigt underhållande!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Synd att världen går under 2012 då :/ x)

1
Skriv svar