Sportextravaganza till Dead Rising 2

Robot
Inaktiv
Sportextravaganza till Dead Rising 2

Läste nånstans att Psychopath DLC skulle släppas förra veckan på onsdag eller om det var torsdag och sen den här veckan skulle Soldier släppas och nästa vecka släpps Sportsfan. Sist ut så var det Ninja DLC om jag minns helt rätt och den går att ladda hem den 3:e november.

Medlem

Huh? Igår laddade jag ner Soldier skill pack. Har haft Psycho DLCn ett tag nu känns det som. Fan vad snabbt det gick nu helt plötsligt.

Medlem

vem bryr sig? :S

Medlem

Ja jag gör, jag älskar Dead Rising serien.

Medlem

Helt okej spel tills man klarar det,sandbox läget är uruselt (man skiter i uppdragen) och spelet blir bara tråkit : /
tror inte ett eller två dlc kommer hjälpa mig att gilla spelet mer. Får hoppas på att dom fixar ett ordäntligt Dead rising 3 istället. Var det DR som skulle bli större en resident evil eller hur var det : S ?

Medlem

Så fort de började tjata om zombrex blev det avinstallerat. Spel som går på tid från första början är inget som går hem hos mig

Inaktiv
Skrivet av Appe:

Så fort de började tjata om zombrex blev det avinstallerat. Spel som går på tid från första början är inget som går hem hos mig

Att spelet går på tid är ett minus men det gjorde samtidigt ettan också. Jag tycker att spelet var skoj tills dess att man varvat det typ 3-4 gånger och gjort alla uppdragen som finns. Det är fortfarande värt en 4:a i mina ögon. Jag har spenderat väldigt många timmar framför spelet och för att vara en uppföljare så tyckte jag det var bättre än ettan.

1
Skriv svar