Blizzard släpper fyra gratismodifikationer till StarCraft 2

Robot
Blizzard släpper fyra gratismodifikationer till StarCraft 2
Medlem
Blizzard släpper fyra gratismodifikationer till StarCraft 2

Blizzard är bäst! Blizzard är bäst!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Medlem

Gött, satt precis och funderade på vad man skulle göra då alla achievements till kampanjen var slut

Medlem

Låter lite som homage till Bejeweled, Left 4 Dead, Dota (doh) och något mer som jag inte kan sätta fingret på
Gott initiativ av Blizzard

Medlem

Ja variation är ofta trevligt.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Låter lite som homage till Bejeweled, Left 4 Dead, Dota (doh) och något mer som jag inte kan sätta fingret på
Gott initiativ av Blizzard

kocking maaama kanske?

Medlem

Jag tyckte SC2 var sådär faktiskt... dock är dess mod community riktigt nice.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

SC dota ... Cooolt !


signatur

Kan ej skriva åäö

Medlem

@Ankh
När man snackar om Starcraft II kan man ju dock inte använda "dåtid" eftersom vi alla vet hur dedikerade Blizzard är till sin community och att se till att spelet blir bättre hela tide.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Jag har inte riktigt fattat hur man faktiskt lägger till mods/var man lägger custom maps till SC2? Har inte kunnat hitta en guide eller liknande, verkar inte lika simpelt som det var i WC3.

Någon som har en länk till en simpel modinstall guide?

Medlem
Skrivet av Mortimer:

Jag har inte riktigt fattat hur man faktiskt lägger till mods/var man lägger custom maps till SC2? Har inte kunnat hitta en guide eller liknande, verkar inte lika simpelt som det var i WC3.

Någon som har en länk till en simpel modinstall guide?

http://www.sc2mapster.com/

1
Skriv svar