Film - King's Bounty-skaparnas nya MMORPG

Robot
Medlem
Film - King's Bounty-skaparnas nya MMORPG

Häh, såg lite knäppt ut, men jag gillar det jag såg

Medlem

Vilken skitnödig titel!


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Wow finns chocobo OCH hydralisker

Medlem

lol go wow det var prisis vad jag tänkte när jag tittade på trailern. annars inga mer mmos bara för wow fick många spelare och en har så betyder det inte att alla som gör mmorpg nu får det.


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem

Dom har lånat friskt ser jag. Vid 00:51 undrade jag varför Thrall var med (Orc från WoW), sen såg jag Hydralisken, och en Chocobo, en Witch Doctor (nu må alla Witch Doctors ha mycket gemensamt men denna var lite väl lik den i D3), sen är det råttorna som är hiskeligt lika Skaven från Warhammer Fantasy.
Dom har ju inte ens försökt dölja att det är en chocobo. Hiskeligt fånigt.
Grafiken påminner om League of Legends (har dom någon koppling?) och det ser i allmänhet ut som ytterligare ett tråkigt, utspätt MMO som inte har en chans på marknaden.

Medlem

CHOCOBOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!
Sorry, jag älskar chocobos även fast det inte är FF så älskar jag dom för att dom liknar just dom förtjusta fåglarna d(^_^)b

Medlem

King's Bounty är ju ett fantastiskt bra spel, så utvecklarna är ju bevisligen inte helt bakom flötet. Sen är det ju inte säkert att de för den skull vet hur man ska designa ett MMO, det är klart.

Medlem

Chocobos, hydralisker och Wc3-shamanen.

Art designen var lite cool på sitt eget sätt men originaliteten var rätt bristande, speciellt de lätt mangaaktiga spelarfigurerna med sina överdrivet stora svärd a la Cloud och lategame WoW.

Något säger mig att spelmekaniken kommer vara hemsk.

Medlem

Tycks minnas något i stil med "amatörer skapar, artister skäl" ...
Jag må gilla kings bounty, men det här ser inge vidare ut, får se om Guild Wars 2 kan leverera istället.

Medlem

Instämmer med alla andra: ser jävligt lamt och oinspirerat ut, bara det faktumet att dom hade slängt in massa spelare överallt för att ge intrycket att det redan är massa som spelar det är ju en varningsklocka.

Såg helt absurt tråkigt ut.

Medlem

Vacker musik var det iallafall.

fan... jag trodde man skulle kunna spela monstren innan jag såg de kantiga gubbarna ifrån priston tale...


signatur

"Was aus Liebe getan wird, geschieht immer jenseits von Gut und Böse." Friedrich Nietzsche, Jenseits von Gut und Böse, 1886

Medlem

Gillar texten till nyheten:

"Royal Quest har dundrat in i vårt arkiv på den första officiella trailern. Vad tycks, åh du fan av King's Bounty?"

Inaktiv

Just nu en genomför ett av världens ledande IT-säkerhetsföretag Sophos en global kampanj för att utse världens mest oövervinneliga person. Kampanjen utgår från sajten http://mostinvincible.com , som kommer samla de mest vågade filmerna från YouTube, videor som besökarna postar då de tio som fått flest röster vinner var sina iPads!

1
Skriv svar