Nolltolerans mot fuskare i Call of Duty: Black Ops

Robot
Nolltolerans mot fuskare i Call of Duty: Black Ops
Medlem
Nolltolerans mot fuskare i Call of Duty: Black Ops

Wünderbart, svinga ban-hammaren hårt och skoningslöst...
Ska dom få sig de fega tönt fuskarna


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

har redan mött en fuskare idag med wh, sa att jag skulle skicka in filmen via theater till treyarch. då lämna han

Medlem

Nämen vad bra... Vad ska dem göra med det trasiga spelet dåra?


signatur

You should be glad. You are just like me a part of gods great work.

Medlem
Medlem

Hoppas starkt på att de fixar spelet innan helgen.
Vill gärna kunna geeka ner mig i spelet mellan fredag-söndag

Medlem

"Nämen vad bra... Vad ska dem göra med det trasiga spelet dåra? "

- Instämmer, men banna kan de ju göra när som helst, lika bra att folk tipsar o.s.v. om cheaters nu redan, så patchar de problemen först och kör igång bannhammarn sen.

"Hoppas starkt på att de fixar spelet innan helgen.
Vill gärna kunna geeka ner mig i spelet mellan fredag-söndag :D"

- Don't get your hopes up som man säger i Amerikat, tror det kommer en nästa vecka, tidigast.

Medlem

Kommer ihåg i CoD när man blev utslängd och bannad kontinuerligt trots att man inte fuskade över huvudtaget, var det som gjorde multiplayern ohållbart i längden även om det i bland kunde vara roligt.

Medlem

Har de tid att kommentera sådant här när PC versionen lider av otroligt många buggar. Personligen kan jag inte enns spela Singelplayer utan att ljudet + grafiken hackar. Har aldrig någonsin varit med om liknande problem och alla lösningar är testade och de fungerar ändå inte. Kan köra Modern Warfare 2 utan problem på High högupplöst men kan inte enns köra detta i 800x600 =).
Känns som det är där skaparnas energi bör ligga.
Ser ju i consolen att de fortfarande finns otroligt mycket kommandon kvar ifrån Quake3 motorn som är över 10år gammal, att de inte kan få detta att hålla ihop på nyare datorer är riktigt dåligt i min mening.


signatur

"It aint about power, it's about balance!" InitialD

Medlem

YES! Efter ett år av MW2 till pc så är man riktigt jävla trött på fuskare. Hårt är rättvist!


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Han behöver nog inte svinga så hårt - den miljonen sålda spel är nog LÅNGT ifrån en miljon aktiva multiplayerspelare. Framför allt nu när skitspelet läcker minne som en femdagars menstruation.

Medlem

Kan ju inte bli svårt o banna de få som orkar spela på en pc

Medlem

Detta är varför treyarch är bättre än infinity ward!

Medlem

Innan folk börjar klaga på att spelet laggar och hackar i denna nyheten också, läs denna tråden

http://www.fz.se/forum/call-of-duty/hur-ni-fixar-lagg-och-hac...

Medlem

helt rätt!! jag väntar fortfarande på mitt spel =), hoppas det e "fusk-fritt" när man får det. haha^^

Medlem

Jag sätter mina pengar på att de kommer banna massa oskyldiga också

Medlem
Skrivet av skirmisher:

Jag sätter mina pengar på att de kommer banna massa oskyldiga också

Det skulle inte förvåna mig. Jag blev kallad fuskare idag efter 5 timmars spelande totalt. Jag skulle inte ta i ett fusk med tång men mitt player card hoppas jag står på min sida.:)


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Marketing ftw!


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem

Såg min första 100% fuskare idag. Aimbot

Medlem

Bra, men svinga er hammare och krossa skallen på lagget först.

Medlem

Jag kan lova att i alla fall en av er som har kommenterat här har fuskat -.-

Medlem

Skönt att höra! Förhoppningsvis vågar jag köpa spelet när det väl patchats då. Inte vågat köpa ett enda CoD(sen Modern Warfare) till PC då fuskare verkar överväga.

Medlem

Hä hä...inte för att jag lirar Black Ops men gillart!! BANNA HÅRT!!

Medlem

Är det bara mitt cod som INTE laggar? xD utan o ändra massa inställningar i cpu osv, jag gick bara in o ändra grafiken till som jag brukar ha och så flyter de perfekt ;P

Medlem

BANHAMMER IS A MUST


signatur

OMGWTFBBQHAXXXXXXXXX

Medlem
Skrivet av Eddz0r:

Är det bara mitt cod som INTE laggar? xD utan o ändra massa inställningar i cpu osv, jag gick bara in o ändra grafiken till som jag brukar ha och så flyter de perfekt ;P

Vad har du för komponenter? Men lagget verkar vara helt random ja, en del kör med riktigt dåliga datorer och det flyter och en del med bra datorer kan inte ens köra utan lagg på 800x600 med allt på lägsta, jag själv, väntar fortfarande på spelet.

Medlem

JAVAS skrev:"YES! Efter ett år av MW2 till pc så är man riktigt jävla trött på fuskare. Hårt är rättvist!"

Word!


signatur

Det bekommer mig inte att världen är orättvis, så länge den är orättvis till min fördel.

Inaktiv

Ang fuskare. Spela på en bra server med flera aktiva admins så kommer det inte vara många fuskare på den servern kan jag lova.

Medlem

Spelar inte spelet, men det låter jäkligt bra :). Har hört att det fuskas rejält i föregångarna.

Medlem
12
Skriv svar