Tim Schafer är redo för en Psychonauts-uppföljare

Robot
Tim Schafer är redo för en Psychonauts-uppföljare

Originalet blev till slut en någorlunda succé och får Schafer en utgivare så är en uppföljare mycket möjlig.

#grim-fandango, #brutal-legend, #psychonauts


Medlem
Tim Schafer är redo för en Psychonauts-uppföljare

Psychonauts är ett riktigt mysigt spel. En uppföljare vore rätt intressant!

Medlem

Fantastiska nyheter, måste springa av mig lite i ren glädje. Undrar hur settingen blir i en uppföljare? Summer camp temat i Psychonauts var ju klockren charm.
"I dont need you, i got the brain of a little girl in my lab, what? why are you laughing?." " you got the brain of a little girl hahaha," "hrmmm good one".


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

UNDERBART


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Härligt!
Underbar charmerande humor kan jag inte få nog av.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Det regnar visst manna från himlen, tror jag bestämt!


signatur

Murphy's lag är min ofrivilliga livsfilosofi.

Medlem

Jag gillade spelet som fan, jag kom till och med riktigt långt in i spelet. Sen kraschade det och korrumperade mina sparfiler. Efter det tappade jag sugen.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

<3 psychonauts


signatur

ursäkta min stavning är dyskrafiker.

Medlem
Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Jag gillade spelet som fan, jag kom till och med riktigt långt in i spelet. Sen kraschade det och korrumperade mina sparfiler. Efter det tappade jag sugen.

Hände precis samma sak för mig! Fast för mig krascha hela datorn:P

Medlem

ÄNTLIGEN!
Har spelat igenom Psychonauts flera gånger, både på PC och på Xbox. Och sen igen med min son, som i sin tur spelat igenom det flera gånger. Världens bästa spel.


signatur

Jag skriver dom eftersom dom flesta som skriver de och dem ändå inte kan göra det på korrekt sätt.

Medlem

äntligen, kan bara bli bra

Medlem

Gillar hans blick.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

1
Skriv svar