Amerikanska stridsmonster i World of Tanks

Robot
Medlem
Amerikanska stridsmonster i World of Tanks

Mjeeh, det gav ingenting för spelet i sig att addera dessa in. Men visst är det lite roligt att åka runt i nya skins

Medlem

Senaste patchen är tokigt nice. Visst är det skönt med amerikanska tanks som är lite speciella på sitt egna vis, men framförallt att de fått bort warping på långt håll, och gjort skytte mycket bättre och mer intuitivt! Äntligen kan man träffa rörliga mål utan att hejvilt gissa och sikta på tok för långt fram för vad som anses förnuftigt för att träffa, utan nu kan man sikta mer som man "borde". Dessutom är artilleri lite nerfat vilket är minst lika skönt det

Medlem

vad är det som är MMO med deta spel?man äru sirka 16-24 spelare per match (kmr inte ihåg) känns som ett vanligt fps fast man är stridsvagnar ist


signatur

Rwa?

Medlem

Är inget MMO med det överhuvudtaget just nu i betan, men vi får väl se vad som händer senare (inte för att jag tror att det kommer att ändras). Förövrigt så är det 30 spelare max just nu med rykten om att det kanske kommer banor för 60 senare

Medlem

Det är väl med Clan Wars som MMO-biten kommer komma. Vad jag förstått blir det typ en strategikarta över Europa och Nordafrika där individuella strider ritar om frontlinjerna och det kommer både finnas klanmatcher där man joinar med hela 15-personerslag, och vanliga matcher där vem som helst kan vara med.

Medlem

Tyvärr så var varken Pershing eller någon amerikansk tank destroyer inkluderade i patchen (ingen M10 Wolverine eller M18 Hellcat alltså).

Medlem
Skrivet av Calsoe:

Tyvärr så var varken Pershing eller någon amerikansk tank destroyer inkluderade i patchen (ingen M10 Wolverine eller M18 Hellcat alltså).

...beroende på att det är en beta, och mer innehåll släpps hela tiden. De som har spelat ett tag minns att både det tyska (framförallt) och det ryska trädet har varit mycket mindre.

Mycket trevligt litet spel på min ära, blir det gratis med mikrotransaktioner kan det verkligen fungera som tidsfördriv.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

Fråga: Jag har en svärfar som älskar tanksspel och har spelat en del äldre sånna.
Är detta svårt för en gubbe på 65 att hantera om han har viss erfarenhet av tanksspel?

Medlem
Skrivet av Jigglypuff:

Fråga: Jag har en svärfar som älskar tanksspel och har spelat en del äldre sånna.
Är detta svårt för en gubbe på 65 att hantera om han har viss erfarenhet av tanksspel?

Beroende på hans spelreflexer kanske det går lite snabbt ibland. Men spelet i sig är inte speciellt komplext (enkla kontroller och enkelt koncept. Handlar mer om hur man spelar och vart man siktar, etc) så jag tror inte att det skulle vara ett problem.

Det är dock absolut inte en simulator som t.ex. gamla Panzer Elite, även om mera propert, tålmodigt och taktiskt spel belönas.

Skademodeller och sånt är faktiskt riktigt välgjorda. Dock så är det lite simplifierade formler för penetrering, rikoschett och skada.

1
Skriv svar