Bad Company 2 flerspelarpatchas till PS3

Bad Company 2 flerspelarpatchas till PS3

Varför fixar dom inte hitboxen på ps3 som dom gjorde på PC?

Medlem

Yey! Scopes på Mk14 och G3:)

Medlem

Dom skriver en massa "increased X to hilight it's role as X" är jag bara blind men vart fan i spelet får man tag på den informationen?

Hade varit nice to have lixom.


signatur

P.L.U.R

Medlem

Eh typ allt som står med här var med i förra patchen!

Medlem

Intro18: Jag har inte haft några hitbox problem på PS3 versionen, upplevde mycket värre med PC versionen innan det patchades. Nu vet jag inte hur pass bättre PC versionen blivit, men dem likvärdiga hitbox problem finns inte på PS3 versionen under tiden jag har spelat det.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Oj, massa förändringar. De flesta verkar gå åt ett bättre håll också. Gillar skadeboosten till shotgunnen och nerfen på CG launchern. Blir intressant att se hur 50% mindre damage mot MCOMs påverkar matcherna.

Medlem

Härligt med 4X på min älskade M14 EBR

Medlem

Detta var väl den patch som kom för några veckor sen till PC?


signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Vill ha denna till PC!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

signatur

Den som kan tala väl kan ljuga väl.

Medlem

Dags för optiska riktmedel till m-14 och g3 till pc åxå. .

Medlem

Vet inte om du postar något gammalt nu eller om du lade in fel information Hampus men den här listan läste jag vid senaste patchen som kom för några veckor sen


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

1
Skriv svar