Se de nya gratisnivåerna till Bad Company 2

Medlem

Nice!


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Dags att värma upp mus-armen!

Medlem
Medlem

SPECACT-kiten finns nu till PC också

Medlem
Medlem

men äntligen!

OCH ÄNTLIGEN OASIS IGEN!!!!!!!!!!!!

Medlem

äntligen något nytt!!!!!!

och jag säger bara OOOOOAAAASSSSIIIIIIISSS!!!! OASIS!

Medlem

men okej sry för min dubbel postning men när jag trycker på "skicka" så blir jag skciakde till någon sida som säger 404 - Page Not Found

aja

Medlem

YESSSSSSSSSS! OASIS!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Oasis är favorit banan från ettan!!! TAck dice, nu slipper man lira ettan på konsoll för den banans skull! Tack tack!


signatur

Asus Prime B550-PLUS|AMD Ryzen 3600@4200mhz (DIY Vattenkylning)|Asus Geforce RTX 2070 Super Dual EVO|16GB CORSAIR DDR4 3200mhz|Creative SB-Z|
HP-OMEN Laptop med Core I7 8750-GTX1070-16GB ram-17" 120hz IPS|PS5 Dual Sense (ingen ps5, använder på pc)

Medlem

och äntligen scope till MK-14 och G3 :D:D

Medlem

Trevligt! Då blir det att börja spela BFBC2 igen. Trevligt att Dice bjussar på lite grejor till PC tillskillnad från COD etc haha. Passar bra att lira lite BC2 igen eftersom dom fortfarande inte fixat nya COD så det är spelbart!

Medlem

härligt att man är en stolt ägare av PC kopian

Medlem

Är det ngn annan som märkt av att bc2 laggar fett? känns som att man alltid får jättelagg i närkamper å det känns som att det är delayer i spelet, typ man gömmer sig bakom ngt å sen dör man. Testade att lira det i helgen (hade inte lirat det på flera månader) har för mig att det inte alls var så innan...

Medlem

Jag är ny till BC2 kinda (spelade lite på ps3 vid release) så jag har ingen susning om VIP paketet och allt gött som släppts under året. Måste man hämta de här kartpaketen manuellt eller patchar Steam det åt en?


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Jag är ny till BC2 kinda (spelade lite på ps3 vid release) så jag har ingen susning om VIP paketet och allt gött som släppts under året. Måste man hämta de här kartpaketen manuellt eller patchar Steam det åt en?

Det är bara på konsol det kallats VIP-paket etc. På PC har det kommit patchar där dessa saker har ingått. Det enda du behöver göra är att köra exe filen som heter något med update (ligger i installationsmappen av BFBC2) så hämtas det ner till din dator. Lycka till! See You On The Battleifeld!

Medlem
Skrivet av PatSupreme:
Skrivet av Javas:

Jag är ny till BC2 kinda (spelade lite på ps3 vid release) så jag har ingen susning om VIP paketet och allt gött som släppts under året. Måste man hämta de här kartpaketen manuellt eller patchar Steam det åt en?

Det är bara på konsol det kallats VIP-paket etc. På PC har det kommit patchar där dessa saker har ingått. Det enda du behöver göra är att köra exe filen som heter något med update (ligger i installationsmappen av BFBC2) så hämtas det ner till din dator. Lycka till! See You On The Battleifeld!

Oh, you can count on that
Tusen tack för hjälpen


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hmm, jag ska nog ta och skaffa detta spel när jag fått tillbaks min kära dator, gratis map-packs osv gör ju alla glada. Black Ops är visserligen kul det med, men senaste patchen lyckades få spelet att crasha konstant för mig. ^^

Medlem

Äntligen nya banor efter 10 månader. På jävla tiden.

Medlem

Härligt med lite CCR!!


signatur

B lup

Medlem

Yes! Dom har fixat autologin!

Skrivet av spark:

Är det ngn annan som märkt av att bc2 laggar fett? känns som att man alltid får jättelagg i närkamper å det känns som att det är delayer i spelet, typ man gömmer sig bakom ngt å sen dör man. Testade att lira det i helgen (hade inte lirat det på flera månader) har för mig att det inte alls var så innan...

Jag har också problem med det. Fps går inte över 30 efter patchen för mig och det tar en liten stund innan något händer när jag drar på musen...

Medlem

Är uppdateringen och VIP släppt till PS3:an också eller?

Update: Aha, jag kan visst inte läsa.... PS3:an fick den visst först.

Medlem

Helt ospelbart på PC efter patchen. :evil:


signatur
1
Skriv svar