Raceroom - ny gratisracing från Simbin

Robot
Medlem
Raceroom - ny gratisracing från Simbin

Trevligt initiativ. Har testat det och det är ju i grund och botten samma spel som deras övriga.
Race07 och GTR Evolution har jag, och måste säga att jag föredrar dessa.

En bana (3 variationer) och 2 bilar blir snabbt enformigt. Det hela är reklamfinansierat vilket är helt OK då det visas reklam vid laddning och i menyer etc. Vad som inte är OK är att de visar reklam i form av en liten rektangel som kommer upp strac under HUD infon till höger i bild. Detta är oerhört irriterande och dödar den inlevelse jag är ute efter när jag kör ett bilspel. Förstår varför reklamen är där, men inte varför man kunde satt den på anslagstavlor etc runt depån och banan så det vart ett ökad inslag för inlevelsen.

Tills de släpper sitt nästa kommersiella spel så håller jag mig till Race07 med tillägg.

Medlem

Jag körde på högsta nivån ändå kan jag köra in i saker i full fart och ändå fortsätta! Vad är detta? Simbin börjat tackla av? Tacka vetja GTR2. Väntar på GTR3.


signatur

| AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair 2x16GB DDR5 6GHz CL30 | Asus ROG Strix X670E-F | Gigabyte RTX 3080 OC 10GB | Samsung 990 Pro | Acer Predator Z35+ 35" | Logitech G413 | Logitech G310 | Sennheiser Game One |

Medlem

GTR Evolution är ju GTR3


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

installerar nu

Medlem

GTR Evolution tyckte jag inte hade samma äktehet som GTR2 hade.


signatur

| AMD Ryzen 7 7800X3D | Corsair 2x16GB DDR5 6GHz CL30 | Asus ROG Strix X670E-F | Gigabyte RTX 3080 OC 10GB | Samsung 990 Pro | Acer Predator Z35+ 35" | Logitech G413 | Logitech G310 | Sennheiser Game One |

1
Skriv svar