Se den förlängda Deus Ex-trailern

Robot
Se den förlängda Deus Ex-trailern

Fem minuter härlig cyberpunk väntar i filmarkivet.

#square-enix, #deus-ex-human-revolution-1


Se den förlängda Deus Ex-trailern

Inte en chans att det här spelet blir dåligt...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Skägg.
10 Chambers

Jag hoppas verkligen inte det. I värsta fall får man spela igenom det endast för mellansekvenserna.


signatur
Medlem

Har inte spelat de tidigare spelen(vilket kanske i detta fallet är en "fördel"?), men hoppas verkligen det blir bra.

Medlem

Jag får sköna MGS4-vibbar av trailern

Medlem

Jodå detta verkar bra, störde mig lite på alla kliché meningar "I did not ask for this" osv.. Har hört det i varje jävla trailer i 5 år nu. ^^

Testpilot

Musiken i trailern är helt underbar , bara det har fått mig att förhandsboka

Medlem

Tror det kommer bli helt okej, men INTE Deus Ex..

Konsolen kommer ha påverkat det, det kommer vara simpelt och öppet men få möjligheter.
Kommer inte gilla "Press A to supermegaultraneckbreaker, Press B to bla bla.."


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Arkadspel.........synd.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Tror det kommer bli helt okej, men INTE Deus Ex..

Konsolen kommer ha påverkat det, det kommer vara simpelt och öppet men få möjligheter.
Kommer inte gilla "Press A to supermegaultraneckbreaker, Press B to bla bla.."

Ja fast det verkar som att Deus Ex 1-style inventory är tillbaka så det är nog inte helt nerbantat. Får hoppas att det blir bra, så underbar serie ju.

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Musiken i trailern är helt underbar , bara det har fått mig att förhandsboka

Det kan jag hålla med om. Musiken är grym!

Medlem

undra vad [h+] 3 betyder i slutet

Medlem
Skrivet av Marcon:

undra vad [h+] 3 betyder i slutet

H+ är en symbol för Transhumanism, vilket ju är det centrala temat i DX:HR.

Medlem
Medlem

Usch vad jag vill ha knivarmar, inbyggda solglasögon och osynlighet!

Medlem

Vågar man se den???

De tidigare klippen och trailern har ju bara visat på delar av storyn och att se något i klass med Mass Effect2 introt i förväg skulle ju leda till självmord...

Medlem

Oh my god.

Helt enkelt.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Meh, jag är fortfarande tveksam. Ser mer ut som Mass Effect och verkar ha mer yta än innehåll.

Medlem

Okej sett den nu och ja, den bästa trailern Jag sett hittills och som förmodligen någon gjorts. Den har tom. fått mig att glömma ME3 och det säger inte lite!

Medlem

Musiken är som sagt grym, var jävligt snyggt hur det går från analogsyntar till orkestralt. Gillar huvudpersonens röst också, lagom mörk utan att bli Batman-larvigt.


signatur
Medlem

Ser ut att bli mäktigt.

Medlem

Att slänga ihop lite tuffa cutscenes är en sak, att förmedla samma känsla i "gameplayet" en annan.
Deus ex1 lyckades pga bra känsla för detaljer,vilked gjorde att världen kändes trovärdig,ett skönt soundtrack som passade ihop med banorna och skapade rätt känsla.
Men framför allt hade man rätt mängd självdistans och försökte inte få det att framstå som något mer än det var...och är:P
Ska bli kul att se ifall EM lyckas matcha Ionstorms mästerverk:)


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Hoppas det blir i närheten av ettan för då kommer det bli awesome!!

Tycker musiken påminner väldigt mycket om just Mass Effect.

Medlem

Tror inte att det blir ett Deus Ex i klass med det första spelet igen. Då gjordes spelen för PC, idag är det konsoler som blandar sig i leken också.


signatur

CPU: AMD FX-8350 @ 4.7GHz Mobo: Asus Crosshair V Formula-Z GFX: Zotac GF560Ti 448 Core RAM: 8GB RAM HD: 1 x WD Black 500GB + 1 x WD Green 1TB

Inaktiv

Den här skiten tror jag på!


signatur

You must construct additional pylons.

Medlem

Massa cutscenes imponerar föga. Av det man sett av gameplayet verkar det kraftigt lida av konsolitis om man jämför med Deus Ex.

Nu är det upp till bevis för kanadensarna: får jag slå in mina koder på keypadsen själv, eller är det "tryck på den stora färgade knappen på handkontrollen för du är för klumpig för något annat"?
Får man bläddra igenom e-post och datorsystem själv, eller är det "lulz u got sum infoz" när man aktiverar ett?
Kan man ta sig igenom hela spelet utan att skada en levande varelse, eller är det slopat till förmån för häftiga actionscener för att locka 14-åriga konsolkids och Square-cutscenes där man slaktar massa folk med AWESUM KNIVES LOL?

Det påminner än så länge om Deus Ex 2 snarare än Deus Ex. Hoppas Warren Spector får göra nästa spel.

1
Skriv svar