Kratos argast även i Mortal Kombat

Robot
Kratos argast även i Mortal Kombat

Antihjälten i God of War-serien tar plats i Playstation 3-utgåvan av nästa års Mortal Kombat.

#mortal-kombat, #god-of-war


Medlem
Kratos argast även i Mortal Kombat

Där försvann all min längtan jag hade till att få spela MK9. Varför våldtar man spel idag och lägger in "flavor of the month"-karaktärer i skiten som är bortglömda om typ 2 års tid

Medlem
Medlem

Förbannat najs!! Önskar att jag hade ett PS3 nu. Undrar nu vad 360 får.


signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

uhm, ja... han är fan en halvgud... kommer fan slakta dom.... MEN FETT NICE! XD


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Inaktiv
Skrivet av Katten_Gustaf:

Där försvann all min längtan jag hade till att få spela MK9. Varför våldtar man spel idag och lägger in "flavor of the month"-karaktärer i skiten som är bortglömda om typ 2 års tid

Sen när är Kratos flavor of the month? Han är minst 5 år gammal så jag förstår inte riktigt vad du menar med att han kommer glömmas bort om 2 års tid.

Medlem
Skrivet av Katten_Gustaf:

Där försvann all min längtan jag hade till att få spela MK9. Varför våldtar man spel idag och lägger in "flavor of the month"-karaktärer i skiten som är bortglömda om typ 2 års tid

Haha, flavour of the month? Du skulle inte kunna ha mer fel om du försökte.

Däremot så tycker jag inte att Kratos passar i MK. Han är helt enkelt för episk för ett fjuttigt fightingspel. Johnny Cage vs Kratos t ex? Plz, löjligaste jag hört.


signatur

HELL BOB! DU DEN ALLSMÄKTIGE! DU ÄR EN!
Tjock nörd i Dublin

Medlem

Vet inte om det finns nåt liknande spel som GoW till xboxen men, Devil May Cry? Dante´s Inferno? och nya Castlevania påminner ju rätt mkt om samma typ av action!?

Edit, ahh med "nåt liknande spel" så menade jag exclusiviteten.. blir ju exclusivt för just xboxen om de skulle få tex Dante eftersom PS3 kommer ha Krigsguden i vilket fall som helst.


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem
Skrivet av toast:

Vet inte om det finns nåt liknande spel som GoW till xboxen men, Devil May Cry? Dante´s Inferno? och nya Castlevania påminner ju rätt mkt om samma typ av action!?

Lär ju vara någon karaktär från något xbox exklusivt spel då alla du nämnt finns till playstation, speciellt Devil May Cry

Medlem

Master Chief four the 360
nej hoppas inte det men han har varit med förut

Medlem
Skrivet av Godofcheese:

uhm, ja... han är fan en halvgud... kommer fan slakta dom.... MEN FETT NICE! XD

Glöm inte att raiden är också en gud, så han kommer nog passa in där rätt bra.

Medlem

Marcus Fenix kanske? Tyckte det såg grymt kul annars. Kratos är ju klockren.

Medlem
Skrivet av axelmonster:
Skrivet av Katten_Gustaf:

Där försvann all min längtan jag hade till att få spela MK9. Varför våldtar man spel idag och lägger in "flavor of the month"-karaktärer i skiten som är bortglömda om typ 2 års tid

Haha, flavour of the month? Du skulle inte kunna ha mer fel om du försökte.

Däremot så tycker jag inte att Kratos passar i MK. Han är helt enkelt för episk för ett fjuttigt fightingspel. Johnny Cage vs Kratos t ex? Plz, löjligaste jag hört.

Flavor eller Flavour of the month betyder en sak i det här fallet en karaktär i ett spel som är temporärt inne. Jag menar för ett år sen så var det inte många som satt och spelade God of War 2 liksom? Franchisen blev het igen då God of War 3 släpptes i våras och nu lägger man till snubben i ett spel ifrån en helt annan dimension. Det har liksom aldrig gjorts i ett MK-spel förut och det stör mig. Dessutom så går det inte att jämföra God of War med Mortal Kombat. Det är som att säga att Battlefield 1942 är mer episkt än Doom eller Duke Nukem 3D.

Medlem
Skrivet av Katten_Gustaf:
Skrivet av axelmonster:
Skrivet av Katten_Gustaf:

Där försvann all min längtan jag hade till att få spela MK9. Varför våldtar man spel idag och lägger in "flavor of the month"-karaktärer i skiten som är bortglömda om typ 2 års tid

Haha, flavour of the month? Du skulle inte kunna ha mer fel om du försökte.

Däremot så tycker jag inte att Kratos passar i MK. Han är helt enkelt för episk för ett fjuttigt fightingspel. Johnny Cage vs Kratos t ex? Plz, löjligaste jag hört.

Flavor eller Flavour of the month betyder en sak i det här fallet en karaktär i ett spel som är temporärt inne. Jag menar för ett år sen så var det inte många som satt och spelade God of War 2 liksom? Franchisen blev het igen då God of War 3 släpptes i våras och nu lägger man till snubben i ett spel ifrån en helt annan dimension. Det har liksom aldrig gjorts i ett MK-spel förut och det stör mig. Dessutom så går det inte att jämföra God of War med Mortal Kombat. Det är som att säga att Battlefield 1942 är mer episkt än Doom eller Duke Nukem 3D.

Aldrig gjorts förut? Någon verkar ha glömt bort Mortal Kombat vs DC Universe. Jag ser nog hellre Kratos fightas mot MK karaktärer än Wonder Woman. För det andra så kommer inte Kratos vara med i story moden så det kommer inte beröra själva berättelsen. Han ska bara vara med som en spelbar karaktär i MP läget, stör det dig så mycket så spela inte med han. Simple as that

Medlem
Skrivet av HBros:
Skrivet av Katten_Gustaf:
Skrivet av axelmonster:
Skrivet av Katten_Gustaf:

Där försvann all min längtan jag hade till att få spela MK9. Varför våldtar man spel idag och lägger in "flavor of the month"-karaktärer i skiten som är bortglömda om typ 2 års tid

Haha, flavour of the month? Du skulle inte kunna ha mer fel om du försökte.

Däremot så tycker jag inte att Kratos passar i MK. Han är helt enkelt för episk för ett fjuttigt fightingspel. Johnny Cage vs Kratos t ex? Plz, löjligaste jag hört.

Flavor eller Flavour of the month betyder en sak i det här fallet en karaktär i ett spel som är temporärt inne. Jag menar för ett år sen så var det inte många som satt och spelade God of War 2 liksom? Franchisen blev het igen då God of War 3 släpptes i våras och nu lägger man till snubben i ett spel ifrån en helt annan dimension. Det har liksom aldrig gjorts i ett MK-spel förut och det stör mig. Dessutom så går det inte att jämföra God of War med Mortal Kombat. Det är som att säga att Battlefield 1942 är mer episkt än Doom eller Duke Nukem 3D.

Aldrig gjorts förut? Någon verkar ha glömt bort Mortal Kombat vs DC Universe. Jag ser nog hellre Kratos fightas mot MK karaktärer än Wonder Woman. För det andra så kommer inte Kratos vara med i story moden så det kommer inte beröra själva berättelsen. Han ska bara vara med som en spelbar karaktär i MP läget, stör det dig så mycket så spela inte med han. Simple as that

Jo jag hade glömt bort Vs DC Universe men jag skulle inte räkna det spelet som en officiell MK-release. Titeln på detta är ju inte Mortal Kombat vs God of War utan enbart Mortal Kombat. Jag mår genast mycket bättre om han inte är med i storyn. Det skulle verkligen förstöra Mortal Kombat-feelingen.

1
Skriv svar