Helikopterkrigande i Bad Company 2 - Vietnam

Robot
Helikopterkrigande i Bad Company 2 - Vietnam

Svenskbyggt och otroligt läckert fordonskrigande väntar i Vietnam till julen... du hänger väl med på resan!?

#battlefield-bad-company-2-vietnam


Medlem
Helikopterkrigande i Bad Company 2 - Vietnam

Ser riktigt bra ut : ) Nu måste jag bara bestämma mig om jag skall köpa till PS3 eller PC... hmm.

Medlem

Fastrunner: Varför inte både och? Det är ju billigt!


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Jävligt grymt alltså

Medlem

Ca. 150:- wootwoot! Givet köp, BF4Life<3

Medlem
Skrivet av Fastrunner:

Ser riktigt bra ut : ) Nu måste jag bara bestämma mig om jag skall köpa till PS3 eller PC... hmm.

Det kan jag hjälpa dig med.. Man får inte spela det på konsoll då blir det smisk på rumpan.
Autoaim och allmänt elände borde göra det ett enkelt val.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Det finns på webhallen för 99kr. men så ska man betala 29 i frakt, fattar inte hur dem tänker. kan dem inte skicka digitalt för?

Medlem

Lirade lite Vietnam i helgen och jag måste säga att jag nästan ryser av välbehag bara jag tänker på det (easy to please).

Det finns så mycket buskar och trähyddor överallt! Och det är inte mycket som slår att höra en Huey dundra förbi när man springer och mumlar något på vietnamesiska.

Visst finns det saker jag önskar att de tagit med, som t.ex. remakes av alla gamla kartor, orginalmusiken och jetpacks. Men man kan alltid hoppas på att det kommer en liten map-pack/uppgradering vid senare tillfälle.

Vi ses på Webhallens servrar hoppas jag. Go Vietnam!

Medlem
Skrivet av azynkron:

Det kan jag hjälpa dig med.. Man får inte spela det på konsoll då blir det smisk på rumpan.
Autoaim och allmänt elände borde göra det ett enkelt val.

Men nej, inte smisk :(! Autoaim är nog det bästa som hänt i spelhistorien, att bara kunna hålla in en knapp som skjuter medan den gör allt job åt en är ju riktigt bekvämt, haha .

Blir nog att köpa på PC först och testa lite mot Lokalen. Om det är kul nog så blir det Deathwishers råd och köper till både PC och PS3.

Medlem

Ett givet köp, kan ju knappast bli annat än underbart att elda upp lite folk..

1
Skriv svar