Jultävling - vinn Call of Duty: Black Ops

Robot
Jultävling - vinn Call of Duty: Black Ops

FZ:s och Webhallens julklappsutdelning fortsätter för fullt. Idag står höstens hetaste actionsläpp tillika tidernas största underhållningsrelease i centrum. Det handlar naturligtvis om Call of Duty: Black Ops.

#call-of-duty-black-ops


Medlem
Jultävling - vinn Call of Duty: Black Ops

Nu SKA jag vinna en julklapp till farsan xD

Medlem

Synd att det inte går att välja PC-versionen

Medlem

Köp det istället, klart värt sina 400:-. Skulle varit lite större banor dock, allt för ofta någon spawnar bakom en....


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem

Blah, konsolfavorisering >:P

Medlem
Skrivet av Loxus:

Blah, konsolfavorisering >:P

Håller med, tävling om ett FPS-lir, och så inte till PC WTF. Konsol ska hålla sig till plattformsspel alt fightingspel


signatur

E6600 @ 3ghz | 4GB 800MHz DDR2 | P5N-E SLI | 2 x MSI GeForce GTX 260 896MB "Twin Frozr OC" (SLI) | Corsair 850W | Gigabyte Aurora Case

Medlem
Skrivet av Baxalasse:
Skrivet av Loxus:

Blah, konsolfavorisering >:P

Håller med, tävling om ett FPS-lir, och så inte till PC WTF. Konsol ska hålla sig till plattformsspel alt fightingspel

Vilken tur att vi som klarar av att hantera FPS med dosa får vinna ett ex då, precis som det ska spelas
Minna när man bara spelade på tangentbord, det var grejjer, mus är ju bara för nybörjare

OnT:
Trevligt med tävlingar, god jul och lycka till alla

Medlem

Vore najs att vinna spelet alla pratar om


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Synd att det inte fanns PC version att välja, hoppas jag inte vinner.

Already got it, tack i varje fall...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

haha, känns lite som att man får chansen att vinna HIV.. Ungefär lika kul att få som BlOps....

Medlem

Är det ens värt att vinna till Ps3? Det verkar ju bara vara problem och krångel...

Medlem

När ska ni på fz lära er att vi pc spelare också vill vinna saker.
Varenda gång jag har velat vinna nåt i jultävlingen har det bara funnits till konsol
Inte okej!!!:evil:

Medlem

Meh, vart har priserna till PC tagit vägen?

Medlem

cod 3 e ju faktist treyarchs första cod spel

dåligt fz

Medlem
Skrivet av Rock Angel:

cod 3 e ju faktist treyarchs första cod spel

dåligt fz

Nej, det är det inte. Gör om, gör rätt!

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64
Skrivet av EmBra:

Meh, vart har priserna till PC tagit vägen?

håller med dem sa till mig sista jag klagade att det skulle komma mer pc spel också men det har bara kommit ett och det är WoW:cata... och varför inte kunna få PC versionen har jag inte fattat?


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

en av de "svårare" tävlingarna får hoppas på vinst!

Medlem

Synd det inte var PC versionen med. Då hade jag försökt tävla också Men hoppas du som vinner det blir riktigt glad!

Redaktör
Skrivet av Qnott:

När ska ni på fz lära er att vi pc spelare också vill vinna saker.
Varenda gång jag har velat vinna nåt i jultävlingen har det bara funnits till konsol
Inte okej!!!:evil:

Kort svar: Skärp dig, vi kör åtskilliga pc-tävlingar också.

Trevligare svar: jag tycker vi blandar någorlunda bra mellan olika plattformar, särskilt med tanke på att det för det mesta är spelutgivare eller andra som står för priserna. Vi köper alltså inte in priserna själva, därför minskar våra möjligheter att bestämma om plattformar och annat. Jag håller med om att pc-versionen kunde ha varit med som alternativ här, men denna gång har vi tyvärr inte haft tid och möjlighet att ge önskemål om priserna.


signatur
Medlem

Fråga tre vart lite speciell... men nu är det bara att hålla tummarna:)

1
Skriv svar