Tre grymt heta demon ute på PSN nu

Robot
Tre grymt heta demon ute på PSN nu

Om du blir lite mjuk i bägaren av att tänka på antingen LittleBigPlanet 2, Mass Effect 2 eller Dead Space 2 är det nog bäst att du loggar in på din Sony-konsol snarast.

#littlebigplanet-2, #mass-effect-2, #dead-space-2, #mass-effect-3


Inaktiv
Tre grymt heta demon ute på PSN nu

Har de bara lanserats i USA eller något för jag hittar dem inte.

Medlem

Hittar dom inte heller

Medlem

indeed, "fake and gay".

Medlem

Ah, borde länkat till europeiska playstationbloggen. Där står det att det ska vara ute mellan 4-5 PM GMT, eller 17-18 vår tid.

När som helt enkelt, när någon av er sett kärleken kommentera gärna - för kärlekens skull! Ursäkta!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Tagga det kommer ut snart!!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Hittar inte de fortfarande

Medlem

Sony har fortfarande inte uppdaterat, jag sitter och väntar på Vietnam SOM HELA JÄVLA RESTEN AV VÄRLDEN REDAN SPELAR!!! Utom vi u Europa.. för vi bara mååååååååååååste vänta tills sist. Klart alla feta amerikanare ska ha det först.


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Jo, det känns lite konstigt att vi i Europa får vänta till sist, fast det är utvecklat i Sverige....

Sen måste jag ta och ladda ner LBP2-demot!!!

Medlem

Hittar de forfarande inte kl 19:45

Medlem

Finns inget nytt på psn

Medlem

Nu är LBP 2 släppt i alla fall Laddar ner det just nu!

Medlem

FZ, ni borde verkligen kolla när Europeiska PSN uppdateras och får grejorna, inte amerikanska psn :/ ME2 demot är det enda som finns i EU än så länge, det finns att köpa MAG men inget PS+ exklusivt grej som är gratis, det ni har kollat på gäller bara nord amerika än så länge.


signatur

ID software, FPS gudarna!

Medlem
Skrivet av Gurra300:

FZ, ni borde verkligen kolla när Europeiska PSN uppdateras och får grejorna, inte amerikanska psn :/ ME2 demot är det enda som finns i EU än så länge, det finns att köpa MAG men inget PS+ exklusivt grej som är gratis, det ni har kollat på gäller bara nord amerika än så länge.

Jag har tankat LBP 2 demot

Inaktiv

Hittade alla utan problem.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem
Skrivet av Gurra300:

FZ, ni borde verkligen kolla när Europeiska PSN uppdateras och får grejorna, inte amerikanska psn :/ ME2 demot är det enda som finns i EU än så länge, det finns att köpa MAG men inget PS+ exklusivt grej som är gratis, det ni har kollat på gäller bara nord amerika än så länge.

Om du kollar min kommentar lite längre upp är det en länk till europeiska Playstation-bloggen. Om min kollega tillika dödsnemesis råkade tabba sig igår ang MAG ber jag om ursäkt å hans vägnar. Han är och snålar i Småland nu om jag minns rätt, så allt står antagligen inte rätt till bakom pannebenet på'na just nu


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Dead Space 2 var ju grymt ettan var väldigt bra så ja tror inte det är något problem med tvåan heller. Möjligheterna är till och med bättre i tvåan, ettan var lite stelt.

Medlem

Adda RobbbarN ifall någon är sugen att spela nått?


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

Dead Space 2 demo finns ute för 360 också
Oavsett plattform rekommenderar jag att ni testar det, klara förbättringar är gjorda från första spelet och kontrollen är sjukt mycket smidigare

Inaktiv

Arbetade på en liten Compare, mellan Ps3, 360 och Pc is Mass Effect 2. http://www.youtube.com/watch?v=BWdI8ivViDE


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Man får väl dra ner de och testa...

Medlem

Dead Space 2 Demo - var riktigt fint, bättre flyt, grafik, kontrollen, stämmningen osv. Och bjuder på några "hoppa till-scener"
Väntar starkt när spelet släpps i Januari.

1
Skriv svar