Utvecklarsnack om Test Drive Unlimited 2

Robot
Utvecklarsnack om Test Drive Unlimited 2

Eden Studios snackar vitt och brett om vad de vill ge dig och hur de arbetat för att uppnå det under närmare fem minuter i vårt biltäta filmarkiv.

#eden-studios, #test-drive-unlimited-2


Medlem
Utvecklarsnack om Test Drive Unlimited 2

Jag är med i betan och kan bekräfta att TDU2 är ett töntigt rikemans-sims med massa tråkiga och totalt poänglösa mini-spel och en körfysik som hämtad ur ett flashspel.
Vill du leka barbie house och massa poker så är TDU2 för dig.
Och ja ja ja: det är inget sim det behöver du inte påpeka för mig. Även om det är arkadfysik så ska körandet kännas normalt och inte som i TDU2 som är totalt ologiskt och idiotiskt.

Avstängd

@Touhatsu

Är första TDU bättre än TDU2?
För isåfall köper jag inte 2an...

Medlem

@KrejzY
Absolut, åtminstone har den bättre körkänsla.
Själv sitter jag och tänker om jag inte ska köpa mig en box för forza ändå...

Medlem

Det bästa Test Drive som släppts är 4a. som kom 1997...

Medlem

Orkar inte se filmen men chansar på att dem använder ordet "socialt" flertalet gånger. Töntar.

Medlem

Ja i dagsläget.. är/var 1an bättre av flera anledningar (spelat 1an sen start). Orkar inte rabbla men, en hel del är seriöst tragiskt. Och många av nyheterna är tyvärr löjligt sparsmakat implementerade. Ska vi prata grafik höll 1an i allafall medel/övre-skiktet 2007, 2an är nära (på riktigt) identiskt 2011, fast med längre sikt, och LITE bättre interiörer ..bah!
Mycket av vad många tog för givet idag.. icke.

För att ge nått slags hopp..
Åtminstone Hardcore-läget (körkänslan) har en chans att bli som 1ans HC utan dess fel.
De har nämligen sökt HC testare.. men de är allt. (nu=mariokart).


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Ja du, man kan fan undra vad många spelutvecklare sysslar med egentligen, tackar vet jag för sådana som Tripwire Interactive.

Hardcore PC spel som WiC verkar ha dött ut nästan för att ge plats åt Mainstream soffpotatis konsolifierat trams.

1
Skriv svar