Stängd beta av nya APB i februari

Robot
Stängd beta av nya APB i februari

I november köpte GamersFirst varumärket APB, bytte namn på det och nu meddelas att det redan nästa vecka kommer detaljer om den nya stängda betan som går av stapeln i februari.

#apb, #ea, #gamersfirst, #apb-reloaded


Medlem
Stängd beta av nya APB i februari

Spel med stor potential som dåliga utvecklare förvandlade till skit... Hoppas att de nya lyckas lite bättre


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Spelet var grymt kul kanske lite enformigt men man kunde sitta timtal och pilla med bilar sälja låtar mm
Love the game!

Medlem

Sälja låtar?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Det var grymt kul i fem minuter, sen insåg man hur obalanserat allting var och hur sjukt dåligt kodat det var


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Under förra beta testet läste jag "suggestions" forumet rätt ofta. Det var nå helt sjukt va mycket bra idéer folk kom med. Verkligen ett spel med stor potential, men utvecklarna valde att totalt ignorera allt vad folket hade att säga.

http://www.motifake.com/image/demotivational-poster/0903/inst...

Medlem

De har rättat sig på twitter, det är den här veckan som mer detaljer kommer.

Ish
Medlem

beta redan? Vad kan dom Möjligtvis ha hunnit ändra som skulle göra någon som helst skillnad..


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

APB var pengar kastade i sjön. Jag gillade spelet, men hade bara tid för sammanlagt 8 timmars spelande..
Och jag fick inga pengar tillbaka. Så någon som köpt spelet en vecka innan servrarna stängde hade kanske hunnit spela 20+ timmar OCH fick pengarna tillbaka.

Medlem

Vadå EA gav nya prenumeranter plåster på såren?? Jag har inte fått ett jävla skit för det här spelet som jag köpte för 500 spänn!!!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Vadå EA gav nya prenumeranter plåster på såren?? Jag har inte fått ett jävla skit för det här spelet som jag köpte för 500 spänn!!!

Man fick tydligen maila EA själva på deras idiotiska "supportcenter". Varför skickar dom inte bara en cd-kod till t.ex. bc2 eller en rabattkod till EA-Store.

Och jag provade att maila dom, men det var tydligen försent... joo, hahahahaha!

Medlem

Gillade man APB, så kolla in free to play spelet http://www.crimecraft.com. Inget nytt fanns innan APB släpptes men jag har nyligen upptäckt det

Medlem

Som plåster på såren fick väl de som iaf köpte via steam välja att få ett gratis spel av ett urval olika spel (däribland Mass effect 2, Bc2 har jag för mig)? Blir intressant att se hur det kommer bli som gratis även om jag själv knappt haft någon koll på spelet.

1
Skriv svar