Första informationen om Telltales Jurassic Park

Robot
Första informationen om Telltales Jurassic Park

Mer godis har läckt från den mustiga Game Informer. Denna gång om Telltales kommande episodäventyr.

#telltale-games, #back-to-the-future-2, #jurassic-park, #heavy-rain


Medlem
Första informationen om Telltales Jurassic Park

Härliga nyheter! Skönt att dom verkar ger det en seriös approach.Detta ska bli intressant.


signatur

"No country for old Gamers"

Medlem

Skulle älska om de hade någon överlevnads grej där man skulle samla resurser för att bygga en mindre bas för att sedan kunde fixa vapen o liknande i en Jurassic Park liknande miljö

Medlem

Quick Time Events är en något mer avancerad version av "Press X to skip cutscene".

Lat speldesign, hade hellre sätt att det hade gameplay med lite mer substans. Förhoppningsvis är det bara en liten del av spelet.

Medlem

Nä... det är inget för mig. Jag gillar inte linjära spel i vanliga fall och kommer verkligen inte gilla att enbart behöva trycka på rätt knapp för att komma vidare heller.
Det blir ju som att se på film fast man måste trycka på knappar för att förhindra filmen från att spola tillbaka...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

Medlem

Det som är oklart än är HUR mycket som är QTEs så att man ska inte gå helt på det Telltales pussel kommer att vara med också så en "film" tror jag inte att det kommer bli. Men vi får se! Kommer att bli otroligt spännande att se mer ifrån spelet, ge mig det nu! Älskar att det utspelas under ettan, hoppas att det ger mer av det som böckerna hade men som filmen missade.


signatur

Videomupp

Medlem

QTE känns lite förlegat.. men jurassic park är alltid nice.

Medlem

bra att det går åt realismhållet med grafiken tycker om deras andra grafik men den passar inte i jurassic park.


signatur

Ah, yes. 'Reapers.' The immortal race of sentient starships, allegedly waiting in dark space. We have dismissed that claim

Medlem

Om det är bra är det intressant...


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Har aldrig gillat QTE öht.

Glee expressions on my face.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Jag skulle kunna tänka mig lite mer fritt! Typ att ta sig från en krasch till säkerhet al la Left 4 Dead, fast utan direkta vapen, så att den där rädslan o paniken infinner sig; smyga/ bli upptäckt/ springa för livet/ och om man är tillräckligt skicklig hinna till ett säkert ställe hade varit grymt!!


signatur

För att spel ska vara kul ^^

1
Skriv svar