3DS belönar dina promenixar

Robot
3DS belönar dina promenixar

Om du gillar att ge dig ut på vandringsturer kan du tjäna virtuell kosing genom att ta med din Nintendo 3DS.


Inaktiv
3DS belönar dina promenixar

Har en kompis som joggar mycket. Får smyga ner den i hand ficka! :3

Medlem

Då är det väl bara att skaka konsollen ordentligt så får man sina Game Coins.

Iden är väl bra annars.

Medlem

Stegräknaren borde ju vara lätt för vissa att trixxa till så det blir en jäkla massa poäng. MOHAHA


signatur

The King is Back

Medlem

Smart. Någon som kommit på hur man får sina konsumenter att ta med sig sin 3DS överallt, hela tiden.

Medlem

Det borde väl bara vara att sitta och skaka den?


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Medlem

Meh..lata små människor...


signatur

Retro.

Medlem
Skrivet av nudelsdesign:

Det borde väl bara vara att sitta och skaka den?

Precis som man gör när.... aa

Tanken är god, men den kommer utnyttjas till fel syfte.

Medlem

Ingen dum idé. Även om vissa kommer missa poängen med det och "skaka" den för att få poäng (samma människor som fuskar i spel?) så kommer nog många uppskatta det. Uppmuntrar folk att röra på sig, inget fel i det.


signatur

- r4z0r -

Medlem

det finns ingen inbyggd gps som känner av om man rör på sig då? stod ju att man kunde kolla vart sina polare befinner sig

Medlem

Känns mest som om man lurar sig själv om man försöker fuska sig till att man har rört på sig.

Inte riktigt lika meningslöst som att fuska i WiiFit då man får saker för det, men ändå

Inaktiv

Ett gummiband och en bra p-rulle sen går det nog ganska fort att få ihop några hundra steg.


signatur

Spel är som sex, man skryter inte om hur snabbt man klarar det.

Medlem

Älskar hur Nintendo försöker uppmana folk att röra på sig mer.

Medlem

Idén hade varit ännu bättre ifall batteritiden hade varit längre. Att behöva ha den ihopfälld i strömsparläge för att den ska överleva dagen är förjäkla tråkigt.


signatur

A casual stroll through a lunatic asylum shows that faith does not prove anything. -- Friedrich Nietzsche

Medlem

Bra idé, tyvärr tror jag spelarna är för korkade för sitt eget bästa. Menar att flera sitter här och försöker lista ut hur man ska kunna fuska. Den typen av folk som förstör en bra idé.
Bra annars Nintendoh

Knyt fast skiten på valfri B kändis eller bloggerska. Knyt sen fast ett sponsor kontrakt på lockbetet på Greyhound banan. Sitt back and enjoy a global high-score.


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

Såg en demo film om d här för några månander sen men ingen förklaring direckt. Filmen jag såg visade att 3ds en skulle snappa (runt en när man gick)upp folk som ochså hadde 3dser å registrera dom i din 3ds. Så kunnde man glatt tilla villka man hadde fått me när man kom hem. ja ja inget för mej iaf.

Medlem

D var den här filmen.

Medlem

Vänta vänta, var det inte snack om att man skulle vara någorlunda stilla när man använde den?
Jag fattar ingenting just nu, aja låt dom leka sina lekar med oss, knäppgökar ಠ_ಠ

1
Skriv svar