Spana in urläcker konceptkonst från nedlagda Hero

Robot
Spana in urläcker konceptkonst från nedlagda Hero

Midway släppte aldrig Hero som var under utveckling 2008. Det kanske de borde, om man utgår från det läckra konceptmaterialet som nu finns ute.

#midway, #insomniac-games, #mortal-kombat-vs-dc-universe


Ish
Medlem
Spana in urläcker konceptkonst från nedlagda Hero

Koncept ja. Detta är historia, ingen nyhet.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

nä för det är ju negativt att FZ bjuder på ett stycke spelhistoria isf?

dagens FZ-medlemmar ...

Medlem

Gör spelet förfan! Ser ballt ut!...

Ish
Medlem
Skrivet av HataMoto_:

nä för det är ju negativt att FZ bjuder på ett stycke spelhistoria isf?

dagens FZ-medlemmar ...

Registreringsdatum säger nog lika lite om FZ vanor som några konceptbilder säger om ett spel. Fact.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Ser nog tufft ut, synd att det lades ner.

Medlem
Skrivet av Ish:
Skrivet av HataMoto_:

nä för det är ju negativt att FZ bjuder på ett stycke spelhistoria isf?

dagens FZ-medlemmar ...

Registreringsdatum säger nog lika lite om FZ vanor som några konceptbilder säger om ett spel. Fact.

det gnälls mer nu än förut, på just sådant som presenteras på nyhetssidan .. sen spelar det ingen som helst roll när man reggat sig, påstod aldrig att det skulle vara faktor.

sluta gnäll, läs och koppla av

Ish
Medlem

Jo, det var ju det du gjorde "dagens FZ medlemmar". svårt att vara medlem om man inte är registrerad.
Du missar helt och hållet poängen.. Första sidan, röd highlight "SENASTE NYHETERNA". Vart är nyheterna? Det skrivs på tok för mycket skit på FZ.

Det är en sak att det skrivs sådant jag inte finner intressant, eller om X plattform jag inte äger. Inge konstigt med det, men vad motiverar att göra en hel artikel bara för att få visa TVÅ år gamla konceptbilder på ett spel som aldrig kommer göras. Jag fattar bara inte det. Ologiskt i min värld.

Just saying. Du behöver inte göra en fight av det. Vill du inte veta vad folk tycker behöver du inte scrolla ner.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Inaktiv
Medlem

Sjukt att det inte blir ett spel av såna suveräna konceptbilder, riktigt coola.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

är detta spelet "ALIVE" ???

Medlem
Skrivet av Ish:

Jo, det var ju det du gjorde "dagens FZ medlemmar". svårt att vara medlem om man inte är registrerad.
Du missar helt och hållet poängen.. Första sidan, röd highlight "SENASTE NYHETERNA". Vart är nyheterna? Det skrivs på tok för mycket skit på FZ.

Det är en sak att det skrivs sådant jag inte finner intressant, eller om X plattform jag inte äger. Inge konstigt med det, men vad motiverar att göra en hel artikel bara för att få visa TVÅ år gamla konceptbilder på ett spel som aldrig kommer göras. Jag fattar bara inte det. Ologiskt i min värld.

Just saying. Du behöver inte göra en fight av det. Vill du inte veta vad folk tycker behöver du inte scrolla ner.

Vill du inte se gamla koncept bilder så kolla inte nyheten.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Ish:

Jo, det var ju det du gjorde "dagens FZ medlemmar". svårt att vara medlem om man inte är registrerad.
Du missar helt och hållet poängen.. Första sidan, röd highlight "SENASTE NYHETERNA". Vart är nyheterna? Det skrivs på tok för mycket skit på FZ.

Det är en sak att det skrivs sådant jag inte finner intressant, eller om X plattform jag inte äger. Inge konstigt med det, men vad motiverar att göra en hel artikel bara för att få visa TVÅ år gamla konceptbilder på ett spel som aldrig kommer göras. Jag fattar bara inte det. Ologiskt i min värld.

Just saying. Du behöver inte göra en fight av det. Vill du inte veta vad folk tycker behöver du inte scrolla ner.

Vill du inte se gamla koncept bilder så kolla inte nyheten.

ohh knock-out!

Medlem

Sjukt bra kille måste man ju flika in! Tar nog sina år att komma upp till den nivån med Photoshop.

Medlem

Riktigt otroligt ritat


signatur

Game long and prosper

Medlem

Oh yeah! Nyheter och gammalt goes hand in hand!


signatur
1
Skriv svar