Dead Space 2 invaderar Battlefield Heroes

Robot
Dead Space 2 invaderar Battlefield Heroes

Eller tvärtom... Spana i filmväg in hur det ser ut när munderingar från Dead Space 2 går att nyttja i Battlefield Heroes.

#battlefield-heroes, #ea, #dead-space-2


Medlem
Dead Space 2 invaderar Battlefield Heroes

Det här spelet har då förändrats en hel del sen jag körde och nej det är inte värt pengarna, de vill väl se hur högt de kan sätta ribban.. folk är väl dumma och faller för det!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

o.o seriöst det där var ju bra mycket värre än patetiskt
micro kostnad is fail

Medlem

Snygga men inte direkt prisvärda
Du får 10 riktigt bra indie games för den summan, eller valfritt spel från Rea-lådan

Medlem

Kort svar: Betala för reklam? Nej tack, då betalar jag hellre för att slippa reklam.

Medlem

Riktigt kul spel! dock tycker jag oftast deras "outfits" som blir som teman under en tid såsom denna och BFC2 blir för dyra.

dock köper jag en del andra saker fast har inte blivit så mycket. kanske 400kr på 1år+


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem

det roliga med microtransaktionerna är att äga folk som har köpt en massa skit och vapen utan att ha köpt något själv.

Medlem

Gillar spelet skarpt! Hade jag lirat det lika mycket som black ops hade jag lätt köpt en kostym. Hade jag kunnat springa runt i ninja kläder i Black Ops för 30-40kr = köpt direkt!

Redaktör
Ponny

Får jag ingen plasma cutter så får det va'.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Den som spelar BF Heroes är inte riktigt hel i skallen. Det är inte värt en endaste peng, än mindre för vad de vill ha för lite skit-skins och officiell stat-padding vilketsupervapnen är trots allt...

1
Skriv svar