Blacklight 2 blir gratistitel

Robot
Blacklight 2 blir gratistitel

Uppföljaren till FPS-liret Blacklight: Tango Down stöps enligt free-to-play-modellen och levereras med mängder av nyheter.

#zombie-studios, #blacklight-tango-down


Medlem
Blacklight 2 blir gratistitel

Treevligt!
Första spelet hade klar potential men kändes en aning dyrt (snåljåp) och då det inte direkt var med i någon rea fick det vara. Att satsa på F2P-modellen kommer medföra en klart större spelarbas, bättre matcher och mindre lagg då de3t finns fler spelare
Det är svårt för dessa "mindre" spel att konkurrera med CoD, Halo och BF. Gör inet det, slå på en egen marknad!
Jag köpte det inte, men är det F2P så kommer jag garanterat att spela en hel del, och troligen också köpa en del grejer ingame

Medlem

jag saknar bunny jump systemet, önskar någon kunde göra ett spel some quake men antar att det är för svårt?

Medlem
Skrivet av angelcs:

jag saknar bunny jump systemet, önskar någon kunde göra ett spel some quake men antar att det är för svårt?

Mm det är väldigt tråkigt. Antar att det är Quake 5 som gäller (även om det inte kmr bli samma känsla som Quake 3 då..) =/

Medlem

Tråkig nyhet. Hatar F2P.

Skrivet av Preath:
Skrivet av angelcs:

jag saknar bunny jump systemet, önskar någon kunde göra ett spel some quake men antar att det är för svårt?

Mm det är väldigt tråkigt. Antar att det är Quake 5 som gäller (även om det inte kmr bli samma känsla som Quake 3 då..) =/

Eller så fortsätter man lira Q3/ QLive

Det är väl för att ingen vill betala för det?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar