Din mor hatar Dead Space 2

Robot
Din mor hatar Dead Space 2

EA bränner på med en smått ovanlig reklamkampanj. Tesen lyder att saker din mor hatar per definition är coola. Ett antal mödrar har frågats ut om skräckliret.

#dead-space-2, #ea


Medlem
Din mor hatar Dead Space 2

haha så sjukt


signatur

Does your mother really know you're a game-a-holic?

Medlem

yourmomhatesthis.com - Nu får jag verkligen överväga ett köp!

Medlem

Haha, riktigt kul och originell kampanj iaf
Måste få driva med morsor och fördomar

Medlem

Det är DJÄVULENS VERKTYG ! Jag hatar skräck spel. Men det ser så bra ut! Får väll sniffa bensin ,göra upp en eld och äta rott kött och bli lite manligare och våga mig på "det"

Medlem

"Grabbar, ni har jobbat hårt med spelet, men det håller ändå inte riktigt ända fram. Folk har sett det innan.. Vi måste rädda det med en Reklamkampanj som folk inte sett innan.. Någon som har en bra idé..?"

Medlem

Manley, du har inte spelat 1'an hör jag.

Medlem

Även om jag tycker idén är rätt rolig tror jag fortfarande det finns en risk att en sån här kampanj kan bita dom i svansen..

Medlem

Mind numbing, mind altering.. demonic weapon? Amerikaner asså!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

EA har verkligen förbättrats på senare tid. Skön idé och creds till dom för detta.

Medlem
Medlem

Bästa reklamkampanjen någonsin!

Medlem

Kul idé men tror effekten blivit bättre om lite naket visats. Det är ju dubbelmoraliserande amerikanska mammor vi talar om här trots allt.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Fy fan! Ser fram emot det här spelet! Och att folk säger detta skall vara längre än första gör ICKE saken sämre!

Skall åka till Media Markt och använda mitt presentkort den 31 December! 299kr för ett PC-spel är ICKE illa!

Woohohooo!!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

hahaah sjukt skön reklam! Verkar vara en liten trend nu! Dead Space 2 och Bulletstorm har nåra sköna

1
Skriv svar