Rykte: Metal Gear Solid HD-trilogi på väg till PS3?

Robot
Rykte: Metal Gear Solid HD-trilogi på väg till PS3?

Nya rön gör gällande att det möjligtvis kan ges chans att prova på de tre första Metal Gear Solid-spelen på din Playstation 3-konsol. I högupplöst magi.

#sony, #konami, #metal-gear-solid, #team-ico, #tomb-raider, #god-of-war, #metal-gear-solid-4-guns-of-the-patriots


Medlem
Rykte: Metal Gear Solid HD-trilogi på väg till PS3?

Om dom även piffade upp garfiken litegrann så hade jag köpt på en gång.

Medlem

Om så, FUCK YEAH!

Men då hoppas jag MGS1 Special Missions och dem övriga editions vars innehåll till uppföljarna(föregångarna?) också följer med. Det hade inte heller varit fel att se Meryl i lite mer högupplöst "form".....

.....sa jag det högt?

Jepp!


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Åh.... Vilken dröm det vore!

The Twin Snakes var ju "dream come true" när det kom

Medlem

UNDERBART! Hoppas verkligen på en uppdaterad utgåva

Medlem

Skulle lätt kunna köpa en PS3a bra för det ja!


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Team Ico-collection är ett självklart köp, och om det här ryktet stämmer så har jag ett till måsteköp!

Medlem

Om det är sant så köper jag det! Har bara spelat 2an. :\

Medlem

JAAAAA! Då kanske jag ÄNTLIGEN kan få spela Snake Eater. Det enda spel jag missat

Medlem

fortsätter det så här så kommer jag ha fler ps2 remakes än jag har ps3 spel.

Medlem

Ojoj hoppas verkligen detta är sant ettan och tvåan lätt dom bästa spelen.

Medlem

haha, av någon anledning så läste jag Gears of War istället för metal gear solid ><

Hur som helst så är det senare jääkligt mycket bättre!

Medlem

Förhoppningsvis får man med Metal Gear och Metal Gear 2: Solid Snake, precis som i MGS3: Subsistence. Känns osannolikt, men önska kan man ju alltid göra. Sen vore det ju också trevligt om det faktiskt var Twin Snakes som inkluderades istället för det vanliga MGS1. Känns väl heller inte så sannolikt, men oavsett så låter det mycket trevligt med en samling.

Medlem

Jag vill ha MGS2!!!!!! Lätt det roligaste i serien

Medlem

Kan bli ett köp beroende på hur mycket dom snyggar till MGS1, då det är i mitt tyckte lätt det bästa spelet i serien. MGS2 tyckte jag var riktigt dåligt och kommer inte spela det igen, men åtminstone så var MGS3 var ok.

Medlem

Snake Eater i HD vore underbart


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Team Ico samt kojima productions är mina favoritteams, så detta blir ett givet köp om det nu stämmer.

Tror jag varvat varje metal gear spel minst 15 gånger, dock kunde jag inte fastna för 4an. Så detta är perfekt!

Medlem

men JAAAA hoppas detta stämmer!
detta tillsammans med en FFVII är väl de två våta tankar jag haft för PS3an så det måste bara stämma!
Hoppas isf på en collectors box likt GoW boxen!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av xector:

Jag vill ha MGS2!!!!!! Lätt det roligaste i serien

Håller helt klart med. Första två är dom bästa i serien. MGS3 är fortfarande helt sjukt bra. Men dom två första är bästa.

Ingeting slår MGS2, best game ever. Att lira det i HD vore sjukt härligt. Samt VR Missions, etc.

Medlem

Om de tar MGS4 motorn och stoppar in allt i så... skulle vara kul att se Twin Snakes i MGS4 motorn.

Medlem

I'd hit it...


signatur

Where are we runnin'?

Medlem

Vore rikigt nice!

Medlem

Dream come true! har inte ens spelat Snake Eater då jag sålde mitt PS2 innan det kom och införskaffade en icke bakåtkompatibel PS3:(


signatur

JagBlevAlltidHämtadSistPåDagis

1
Skriv svar