Ninja Gaiden 3 blir enklare

Robot
Ninja Gaiden 3 blir enklare

Team Ninja siktar på ett lättillgängligare och mindre brutalsvårt actionäventyr när Ryu Hayabusa planerar sin återkomst.

#ninja-gaiden-3-razors-edge, #team-ninja


Medlem
Ninja Gaiden 3 blir enklare

Trodde det var hela deras nisch, ganska förvånad måste jag säga. Men vad vet jag, har aldrig och kommer aldrig spela nån av spelen i serien.

Medlem

Tråkigt att följer massan.


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

haha enklare. Ja då blir det inget köp för mig.

Medlem

Ninja Gaiden 2, till 360 anses väl vara hyffsat enkelt också?

Medlem

Enklare = större kundkrets, ingen är väl direkt förvånad.
Se bara på WoW, CoD, CS, de flesta spel helt enkelt

Medlem

Yes! Gött att det är på G. Hoppas bara fightingsystemet och vapnen från 2an håller sig kvar. Givetvis ska blodet även det vara extremmycket utav, annars blir jag besviken.

Medlem

Minns när man lirade Ninja Gaiden som yngre. Frustrerande svårt. Detsamma gäller Ninja Gaiden till X-Box och Sigma.

Medlem

Suck, snart kommer varenda spel vara som splinter cell convicion. Det ska hålla spelaren i handen rakt igenom hela spelet och helst ska man bara behöva trycka på en knapp så sköter spelet resten...

Är dagens generation av spelare dummare, eller vad är det som är problemet egentligen? Varför ska varenda spel vara så löjligt enkelt.

Medlem

Black hade ju en newbie-svårighetsgrad om spelaren dog ett speciellt antal gånger på första banan. Det tyckte jag var ett rätt bra system för den här typen av spel.

Medlem

Ninja Gaiden på Nes, omöjligt.
Ninja Gaiden Black till Xbox, Riktigt svårt!
Ninja Gaiden II, Man dog väl några gånger, men långt ifrån svårt ändå.
Vad händer här näst?
@Grumbledock, du kan ju inte jämföra multiplayer spel med en singleplayer kampanj.

Medlem

Första Sigma har en svårighetsgrad som tilltalar mig. Att sänka den gör även att spelet inte längre är utmanande vilket är en anledning till att jag gillar det. Spelet blir svårt om man bara button mashar, här krävs att man lär sig när man ska attackera och när man ska blockera.

Hoppas att detta inte innebär att man inte kan välja att spelet blir mer utmanande för jag tröttnar väldigt fort på spel som inte är det och då tvivlar jag på att jag kommer skaffa det.

Medlem

Svårighetsgraden var ju liksom grejen med ninja gaiden, i am disappoint.

Medlem

Själva grejen är väl inte att de är svåra spel, utan att deras känsla för att sätta ut checkpoints är horribel (i sanna JP-anda)

Medlem

Vill man ha de svårt som de ska va så får man höja svårghetsgraden bara i 3an, simpelt.

Medlem
Skrivet av Karmalicious:

Själva grejen är väl inte att de är svåra spel, utan att deras känsla för att sätta ut checkpoints är horribel (i sanna JP-anda)

Det är svåra spel. Med något dålig känsla för checkpoints.
Ex. var inte simturen till mördande svåra Alma särskilt rolig att göra 100 gånger.

1
Skriv svar