Tolv 3DS-titlar provspelade

Robot
Tolv 3DS-titlar provspelade

Vi har redan fördjupat oss i konsolen, nu har turen kommit till spelen. Det här är tolv intryck av lika många titlar till Nintendos nya 3d-konsol.

#kid-icarus-uprising, #resident-evil-4, #resident-evil-the-mercenaries-3d, #nintendogs-cats, #kinectimals, #pilotwings-resort, #wii-sports-resort, #wii-fit-plus, #asphalt-3d


Medlem
Tolv 3DS-titlar provspelade

Kollade igenom, tänkte meh, ända tills jag såg Ocarina of Time! Har aldrig spelat det då jag inte ägt nån konsoll alls mellan Sega Megadrive o nu PS3 så jag är sugen på att få spela igenom Ocarina of Time på 3DSen istället. Får dock prioritera mellan denna och PSP2an... Hmmm.

Medlem

vad är det där för sjukt med att göra Nintendogs + Cats och kinectimals? ok, olika företag men vad f*n?! Vem skulle köpa det?! tror nog jag köper en hund om jag vill ha en hund, lr katt (usch för katter).
skulle hellre köpa nåt skumt spel om att skura kylskåpet....

Medlem

orkade inte kolla igenom alla spel såg iaf ut som gamla titlar men nu med ps1 grafik hehe

Medlem

Tycker inte om allt d här tryckandet där fingrar inte ska vara å nu börgar ju psp2 med d ochså. Hoppas Resident evil kommer till psp2 med! Själv körde jag Zelda o of t på gamecuben och det gick ju inte alls köper aldrig gammla spel dom är ju aldrig så bra som man mins dom............Köp civ får ni se

Medlem
Skrivet av cordylus:

vad är det där för sjukt med att göra Nintendogs + Cats och kinectimals? ok, olika företag men vad f*n?! Vem skulle köpa det?! tror nog jag köper en hund om jag vill ha en hund, lr katt (usch för katter).
skulle hellre köpa nåt skumt spel om att skura kylskåpet....

Ditt hat för katter förargar mitt blod!

Redaktör
Ponny
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av cordylus:

vad är det där för sjukt med att göra Nintendogs + Cats och kinectimals? ok, olika företag men vad f*n?! Vem skulle köpa det?! tror nog jag köper en hund om jag vill ha en hund, lr katt (usch för katter).
skulle hellre köpa nåt skumt spel om att skura kylskåpet....

Ditt hat för katter förargar mitt blod!

Word.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Jag kunde ju inte låta bli att spana in gamla Kid Icarus... trots att 3DS känns helt ointressant. Men jösses...är det ett skämt!!

Medlem

bara massor med spel för småbarn ffs... and resdent evil 101040349o0249034hth


signatur

Med ett schysst järnrör kan man slå hela världen med häpnad!
Nöjd med PC och XBOX360.

Medlem

Videon ser bra ut men man missar en jätte viktig detalj med att bara visa "filmer".
Jag är ytterst tveksam mot 3DS för att de har valt att köra med sin löjliga pekpenna och 2 skärmar.
Jag menar sist jag sån hur man spelade Kid icarus så tänkte jag man kan omöjligt spela så i mer än 5 min utan att få ont i handleden. Jag kan ha fel men att bara ha 1 analog stick och penna istället för riktig touch skärm är lite bisarrt när man ändå hypar 3D och nytänkande.
Sen när 3DS kostar 2500kr och 1 spel kostar runt 400kr så undrar jag vad sjutton ska jag inte köpa en PSP2 som kostar högst 1000kr mer och har fett bättre skärm, 2 analog stick, grymt bättre cpu + GPU + GPS + 3G osv osv osv.... De har en stark spel lista med....
Återstår och se om 3DS är värd och köpa som sagt.

1
Skriv svar