Över sex timmars mellansekvenser i Yakuza 4

Robot
Över sex timmars mellansekvenser i Yakuza 4

Metal Gear Solid får se upp – Yakuza 4 klockar in på drygt sex och en halv timmes gangsterfilm.

#sega, #yakuza-4, #killzone-3


Medlem
Över sex timmars mellansekvenser i Yakuza 4

Är detta det nya sättet att skryta om vilket spel som är bäst?
Tycker nog detta är mer 'avtändande' om något.

Avstängd

Yakuza måste vara ett av de tråkigaste spelen jag sett. Vad gör man ens på de? Slåss?

Medlem

Hur många minuter är det på Mafia II?


signatur

Lär dig av andras misstag, du hinner inte göra alla själv.

Medlem
Skrivet av KrejzY:

Yakuza måste vara ett av de tråkigaste spelen jag sett. Vad gör man ens på de? Slåss?

Yakuza är en av de roligaste spelserierna som finns. Ja, man slåss bland annat, men det finns så otroligt mycket annat att hitta på.

Medlem

Ser fram emot detta väldigt mycket, Yakuza 1-3 är alla riktigt bra! Skulle faktiskt gå så långt att säga att Yakuza 2 är mitt favoritspel till PS2an!

Och det är trots det faktum att jag inte gillar mellansekvenser i spel. Metal Gear Solid 2 och Xenosaga är båda trista för att de har alldeles för mycket av det!

Ish
Medlem

6h mellansekvenser och 5h story i bet


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av Frgo10:

Är detta det nya sättet att skryta om vilket spel som är bäst?
Tycker nog detta är mer 'avtändande' om något.

Haha, "nya sättet"? Du har inte hållit koll på Final Fantasy- eller Metal Gear-serien de senaste tio åren?

Skämt åsido så måste jag säga att jag gillar dessa mellansekvenser. Det är inte alla spel som gör sig väl med en handling som fortskrider "i bakgrunden" som Half Life 2 (som naturligtvis gör detta exceptionellt bra), och Yakuza är ju lite som en klassisk japansk gangsterfilm, så att det finns mycket filmsekvenser i spelet gör mig inget.

Medlem

Provade demot till 3an, mellansekvenserna va riktigt flummiga och gameplayet inget vidare heller. Tycker verkligen inte att man bör skryta med mellansekvenser i ett interaktivt medium heller. Riktigt bra spel förmedlar story utan mellansekvenser osv a'la Half-Life 2.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Inte nog med att man måste ladda spelet i börjarn, nu måste man även kolla på aslånga mellansekvenser. Nån kort ibland kan ju vara bra för att få lite inlevelse. Men 384min sekvenser är litte overkill, dock vet jag inte hur dom är utlagda.


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Stackars jävlar som sitter och längtar efter 6 timmars mellansekvenser, jag vill gärna spela spelen inte titta på taffliga cut scenes....men detta e väl det nya, som antalet km2 på en karta var ett tag, där GTA lyckades skapa en stor jävla öken med fem små städer som man inte kunde göra ett skit i...lite så känns det med x antal timmar mellansekvenser, öken man inte kan göra ett skit i

Medlem

Jaha då ska jag inte köpa det.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

1
Skriv svar