Testa Fight Night Champion

Robot
Testa Fight Night Champion

Låt knytnävarna tala, demoversioner av EA:s boxningslir är släppta.

#fight-night-champion, #ea


Medlem
Testa Fight Night Champion

Stör mig enormt på att träffljuden som låter som om att de slåss med stora plastdunkar istället för boxningshandskar, det låter förjävligt och jag hoppas att de ändrar på det till fullversionen.


signatur

Life is too short to remove USB safely.

Ish
Medlem

Haha, det är ju askul! Älskar Fight night replays i slow motion.. *PAAAOOOWWAAAAHHH UUGGHHHHH AAAAHHHEEEEE* Sen låter det som att de spräcker kraniet på motståndaren bara för att det råkar vara en replay. Hysteriskt xD


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

fast inte till PC som vanligt, menar dom portar ju alla andra spel så varför inte några fighting spel ?!?! ?!? !? !?!?!? =((==(

Medlem

Är det bara ja som får rå pisk av AIn?

Ish
Medlem

Nä, men jag är värdelös också.


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem
Skrivet av emoless:

Stör mig enormt på att träffljuden som låter som om att de slåss med stora plastdunkar istället för boxningshandskar, det låter förjävligt och jag hoppas att de ändrar på det till fullversionen.

Sergy, lägg ner konsolskräpet och börja med pc igen ist.

Medlem

Vilket besvikelse, jäkla arcadelir. Serien blir bara sämre o sämre. Från att gå från viss mån av realism till detta skitet. Boxarna är ju speedade robotar som rör sig ARCADE. 20 år gamla 4-d boxing känns aktuellare än detta spel. Grafikern är väl ok men ser pastelligt och smetigt ut. Ljudet i fighterna är värre än... ja jag kan inte i dagens spelvärld hitta något som e så kass att jämföra med. Kontrollen är ett skämt där boxaren gör manövrar du inte bett om. Jag spelade 2 mans spel för att fatta den urusla kontrollen utan att ha en ettrig AI i arslet, DÅ SLÅR MOTSTÅNDAREN TILLBAKA O DEN ANDRA HANDKONTROLLEN LIGGER STILLA SIDAN OM MIG....??
Ett stort skämt är det och EA urinerar rakt i örat på folk som uppskattar serien. Pengakvarnen tar ytterligare ett par varv o mjölkar som bara den. Denna gången e inte jag en ko iaf.

1
Skriv svar