Helgläsning: Allt om nya Tomb Raider

Robot
Helgläsning: Allt om nya Tomb Raider

FZ:s systerpublikation PC Gamer har ögnat Laras omstart med lupp. Läs allt om det på deras sajt.

#crystal-dynamics, #tomb-raider


Medlem
Helgläsning: Allt om nya Tomb Raider

i'd hit it

hoppas det blir bra

Medlem

Ser onekligen riktigt bra ut, hoppas det kan utmana Uncharted

Inaktiv

Felmeddelande om man ska dela. Hmf .

Fin läsning iaf Och hon är sexigare än någonsin!

Medlem
Skrivet av Grumbledock:

Ser onekligen riktigt bra ut, hoppas det kan utmana Uncharted

Då måste det vara riktigt bra


signatur

Game long and prosper

Medlem

Kommer aldrig glömma när jag var liten och skulle åka och hälsa på min syster. Tog med mig mitt playstation och svågern hade lånat TB. Han satt och spelade och jag och syrran satt bredvid och hjälpte till att lösa alla pussel. Vet inte hur många gånger både jag och syrran hoppade tre meter när det rusade fram en björn eller en varg och allt vad det nu var.. NOSTALGI TRIPP DELUX!

Äger ett antal av spelen, men jag har inte kört igenom ett enda av dom till 100%. Jag HATAR att bli skrämd

Får tvinga frugan att spela detta med mig för jag VÄGRAR att missa detta

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Grumbledock:

Ser onekligen riktigt bra ut, hoppas det kan utmana Uncharted

Då måste det vara riktigt bra

Tja, hoppas kan man ju alltid
Tomb Raider öppnade genren (iaf för mig) men att spel som Uncharted sedan växt fram visar ju vilken grym genre det är.
Just därför vore det trevligt om Modesty Blaise, sorry "Lara Croft", denna gång fick ett rejält äventyr i stil med Uncharted, det har hon förtjänat. Att det sedan blir multiformat, tycker jag vi gamers har förtjänat ^^
Inget är ju skrivet i sten, men för första gången på länge känns ett Tomb Raider intressant

Medlem

Antingen blir det väldigt bra, eller så blir det bara fel, intressant med en ny riktning men jag vågar inte hoppas förrän jag fått se lite gameplay, om jag måste kräla omkring i en "korridor" halva spelet på grund av hennes dåliga fysik så känns det knappast som ett Tomb Raider som jag skulle tycka var kul att spela som de senare spelen har varit, men förhoppningsvis är det inte så illa.

Kommer bli grymt med lite realism


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

det verkar ju coolt iaf! hoppas grafiken blir grym också.

Medlem

Längtar som fan lovande tycker jag.

1
Skriv svar