Vilken klass vill du vara i Dragon Age II?

Robot
Vilken klass vill du vara i Dragon Age II?

Huvudkaraktären Hawke kan att vara krigare, magiker eller en något mer tjuvaktig spjuver. Vad väljer du? Ny rulle i vårt arkiv visar upp och sätter stämning.

#dragon-age-ii


Inaktiv
Vilken klass vill du vara i Dragon Age II?

inget steam, taktiska strider, det här spelet blir en stark kandidat som årets bästa spel... rpg regerar...

Medlem

Mage för mig. Som det alltid blir... i alla spel (som det går i)... jämt.

Om jag spelar igenom det fler gånger blir det naturligtvis något annat.

Medlem

Jag ska antagligen vara warrior
Är en ganska bra ledare så jag tror att spela som tank warrior är något för mig.

Medlem

Jag körde igenom, efter mycket om och men, Origin som väderkvarns viftande rogue och hade Alister som tank, Wynne som healer och skiftade mellan Morrigan och Shale som dps/cc. Blir nog rogue denna gång igen.
Om jag kan komma förbi allt börja om från början igen å testa mig fram, som jag alltid gör i rollspel *suck*


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Ser otroligt stelt ut ju

Medlem

En mage här!

Medlem
Skrivet av jesterhead:

Ser otroligt stelt ut ju

PS2 grafik passar inte direkt till windows.

Jag brukar köra warrior först så man får testa alla rustningar och vapen.

Medlem

Är det bara jag som tycker det ser lite...dåligt ut? Alltså, med animationerna. Det känns onaturligt, det saknar flyt och finess.

Medlem
Skrivet av cyberzaikoo:

Jag ska antagligen vara warrior
Är en ganska bra ledare så jag tror att spela som tank warrior är något för mig.

Brukar köra samma grej, tankade i ettan och det gick hur bra som helst. I nästa genomspelning ska jag dock välja Arcane Warrior, verkar vara en häftig klass.

Medlem

Som vanligt går allt på att slå sig fram... är inte det lite tråkigt egentligen? Skulle verkligen vilja se ett rpg som bjuder möjligheten att ta sig fram på andra sätt. Iaf nyansera perspektivet något. Hur som blir det säkert ett bra spel.

Medlem
Skrivet av boneless:

Som vanligt går allt på att slå sig fram... är inte det lite tråkigt egentligen? Skulle verkligen vilja se ett rpg som bjuder möjligheten att ta sig fram på andra sätt. Iaf nyansera perspektivet något. Hur som blir det säkert ett bra spel.

Testa Fallout 1 och 2 om du inte har gjort det och kan stå ut med gammal grafik och turbaserade strider. Man kan klara dem utan att med egen hand döda någon, även om man ibland får en jäkla lust att göra det

Medlem
Skrivet av Wartex:
Skrivet av boneless:

Som vanligt går allt på att slå sig fram... är inte det lite tråkigt egentligen? Skulle verkligen vilja se ett rpg som bjuder möjligheten att ta sig fram på andra sätt. Iaf nyansera perspektivet något. Hur som blir det säkert ett bra spel.

Testa Fallout 1 och 2 om du inte har gjort det och kan stå ut med gammal grafik och turbaserade strider. Man kan klara dem utan att med egen hand döda någon, även om man ibland får en jäkla lust att göra det

Deus Ex kanske?

Medlem

Saknar fler klasser som man kunde göra i NWN... Kombinera olika klasser etc, känns så otroligt fattigt med bara 3 klasser :/


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem

Håller med dig Nimr0d men saken är ju att de kan lägga ner mycket arbete på att finslipa få klasser än att lägga ner mycket arbete på en massa olika klasser som blir halvdana

Medlem

Ska spela apa som vanligt


signatur

Meep!

Medlem

Väljer den klass som får ligga mest

Medlem

Jag tar en styck mage, tack

Medlem

Jag vill ha det yrke som gör att mina följeslagare inte vågar hålla på och tjafsa hela tiden. STFU and get on with the task at hand!


signatur

The price for freedom is eternal vigilance...

WARRIOR med blodad tand och cohones stora som svärdet jag svingar. Can i get a "Wraagh!"


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Inaktiv

Trist att jag aldrig kommer kunna spela dragon age.
Verkar grymt förutom på den punkten att man ska syssla med micromagament, dvs mer rts än rpg. dvs- ett schizo-rpg. Många titlar som förstörts på detta sätt. NWN, dungeon siege etc.


signatur

Förövrigt anser jag att Red Dead Redemption skall släppas till PC.

Medlem

Mage fåre blir

Medlem

Meh kommer säkert bli jättebra casual rpg men inget föör mig.


signatur

The best subjects are always people, who never fail to amaze me by their unpredictability.

Medlem

Gabe & Wartex: precis den typen av spel som jag saknar idag! idag går det bara ut på att slå sig fram på ett eller annat sätt.

1
Skriv svar