Cinematisk DC Universe-rulle avslöjar framtiden

Robot
Cinematisk DC Universe-rulle avslöjar framtiden

"Fractured Future"-trailern ger en glimt av hur Lex Luthor gav mänskligheten förmågan att utvecklas till superhjältar – och superskurkar!

#dc-universe-online


Medlem
Cinematisk DC Universe-rulle avslöjar framtiden

Den filmen fick mig precis att vilja köpa spelet!

Medlem

Kan dom inte göra en film/serie istället :]

Medlem

Bra trailer men det blir väl som alla andra MMO; mindless grind och ingen atmosfär. :/

Moderator | Testpilot

Blur är så jävla bra på att göra trailers att dom borde sluta med det och släppa biofilmer och göra tvserier med sin kunskap, bara göra en massa trailers är till spel är som att ge dom en spark i ansiktet!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Nirth:

Bra trailer men det blir väl som alla andra MMO; mindless grind och ingen atmosfär. :/

?
Men det är ju inte som alla andra MMOs. Det har DCUO redan bevisat.

Jag har lirat nästan allt som MMO-världen slängt åt mitt håll och det började med SWG men sen har innovationen dalat. Man har mest bara finputsat på tidigare modeller.

Var sjukt inne på att lira RIFT i min väntan på Guild Wars 2 och SW Old Republic... men efter att ha provat DCUO och kört sedan launch så kom jag på mig själv; Vad ska jag lira RIFT för? det är ju bara så jäkla likt allt annat man lirat tidigare.

DCUO är långt ifrån perfekt men jag har inte haft så här kul för 355 kr på väldigt länge

edit: redigerat pinsamma fel

Medlem

Bra spel men jag börjar faktiskt bli frustrerad på alla buggar och abilities som inte funkar eller som inte gör vad de skall göra enligt tooltip. Senaste var när det dropade en epic i instance häromdagen men jag kunde inte rolla då loot-fönstret buggade. Skoja man blir förbannad då.

Medlem

Lyrisius: Vad är DCOS?

DC Unverse Online är ganska kul imho.. Visst, det har lite hjärndött "farmande" presis som i alla andra MMO's, men de uppdragen känns så otroligt mycket fräschare här.
Skulle dock med facit i handen väntat ett halvår-helår och se vad de släpper för expansioner. Just nu känns spelet väldigt litet.
Jämför man DCUO med City of Heroes, vilket har exakt samma koncept (superhjältar) så har COH så mycket mer material (man kan bygga sin egen bas, man kan invadera andra "guilds" baser, etc).. Det känns som att DCUO borde haft med sådant redan från början.

Medlem

Dcuo är riktigt skoj mmo, Sure någon mindre bugg här och där, men t,ex det där loot sakerna går att kringå om man gör lite knep faktist som jag har listat ut, ända jag tycker dom ska först sätta folk på är att fixa så chatten funka felfritt, skit drygt att behöva ibland trycka typ 4 gånger på retur för att få framm för att kunna börja skriva i chatten. Och att när du väl har börjat chatta i en chatt, t,ex din grp chat me /g , så ska den stanna där så du slipper skriva /g varje gång du ska skriva till din grupp

Medlem

Bästa spelet på länge!

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Lyrisius: Vad är DCOS?

...och därför ska man inte skriva offerter till kunder samtidigt som man skriver här

DCOS är ett företagsnamn
Ungefär samma som att knappa in ett artikelnummer i telefonen i hopp om att ringa inköparen.

Får sluta supa och slösurfa på jobb

Dumma Lex!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar