Tokbra trailer från Dead Island

Robot
Tokbra trailer från Dead Island

Det är omöjligt att inte bli sugen på Call of Juarez-skaparnas zombielir efter denna film.

#nyhetstips, #dead-island, #heavy-rain, #call-of-juarez


Medlem
Tokbra trailer från Dead Island

ohh trodde detta var dött.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem

Episk zombieslakt på en ö? Yes please!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hymer:

ohh trodde detta var dött.

Levande dött?


signatur
Medlem

Grym och sorglig trailer.


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Medlem

Ni länkade ju fel trailer.

Här är den korrekta:
http://www.youtube.com/watch?v=FQBJZhK5rp8

Frilansare
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Hymer:

ohh trodde detta var dött.

Levande dött?

Hahaaha klockren


signatur

Never trust a game master with a big smile on his face

Ish
Medlem

Törs man hoppas på att det blir lika bra som trailer får det att verka?


signatur

"If the road ahead is long, don't turn back"

Medlem

Nånting måste vara fel med uppladdningen. Ibland går videon baklänges för mig :/

Medlem

Trailern fick mig att bli intresserad. Men att döma av bilderna som finns här på sidan verkar det ju bara bli ett mediokert fps där man skjuter zombies istället för annat skit som står i skottlinjen.

Jag vill ha ett öppet zombie survival spel som går ut på att överleva. Inte ta sig från punkt a till b utan någon som helst betydelse. Nåt i stil med serien The Walking Dead. Svårt och oförlåtande gameplay gärna.

oan
Medlem

Jaa! Har kikat in på deras sajt då och då.... de senaste åren. Kul att det kommer

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Spectral:

Trailern fick mig att bli intresserad. Men att döma av bilderna som finns här på sidan verkar det ju bara bli ett mediokert fps där man skjuter zombies istället för annat skit som står i skottlinjen.

Jag vill ha ett öppet zombie survival spel som går ut på att överleva. Inte ta sig från punkt a till b utan någon som helst betydelse. Nåt i stil med serien The Walking Dead. Svårt och oförlåtande gameplay gärna.

Bilderna är som sagt från 2007, förhoppningsvis är det uppshejpat! Nyheten innehåller mer information nu, bland annat lovas 4-player coop och en öppen spelvärld.


signatur
Medlem
Skrivet av lasershock:

Ni länkade ju fel trailer.

Här är den korrekta:
http://www.youtube.com/watch?v=FQBJZhK5rp8

vaddå linkade fel trailer? den du länkar är ju samma trailer fast med en påklistrad gammal skitlåt som inte har med spelet att göra alls


signatur

spriten räddade mig från sporten

Medlem

måste säga att trailerna var riktigt grym! länge sen man såg en trailer i sån här högklass

Medlem

Riktigt bra trailer!

Tydligen kommer man dock inte skjuta speciellt mycket. Föreställ er snarare Dead Rising i första persons perspektiv. Mycket närstrid och man kommer behöva använda allt vad omgivningen har att ge.

Medlem
Skrivet av Wartex:

Nånting måste vara fel med uppladdningen. Ibland går videon baklänges för mig :/

Hahaha...bra skit!! *tummen upp*

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av _Dahlin:

Nu sitter man ju nästan och lipar ju... Nästan.

Addera lite pappablödighet och tåren ligger och väger på ögonlockskanten. Faktum är att jag hade en mardröm om zombies för inte så länge sedan, där jag behövde skydda min familj. Riktigt, riktigt obehagligt.


signatur
Medlem
Skrivet av Spectral:

Trailern fick mig att bli intresserad. Men att döma av bilderna som finns här på sidan verkar det ju bara bli ett mediokert fps där man skjuter zombies istället för annat skit som står i skottlinjen.

Jag vill ha ett öppet zombie survival spel som går ut på att överleva. Inte ta sig från punkt a till b utan någon som helst betydelse. Nåt i stil med serien The Walking Dead. Svårt och oförlåtande gameplay gärna.

För några år sen när dom började släppa lite information om spelet så sa dom att skjutvapen skulle det finnas ont om, du får ta sånt du hittar. Och med tanke på att du är på en semesterort så lär det bli köksknivar och parasoll

Sen har dom även sagt att det ska vara öppen värld


signatur

Game long and prosper

Medlem

Herre JÄVLAR! Episk trailer måste jag säga : ) "You had me at hello"

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Javas:
Skrivet av Spectral:

Trailern fick mig att bli intresserad. Men att döma av bilderna som finns här på sidan verkar det ju bara bli ett mediokert fps där man skjuter zombies istället för annat skit som står i skottlinjen.

Jag vill ha ett öppet zombie survival spel som går ut på att överleva. Inte ta sig från punkt a till b utan någon som helst betydelse. Nåt i stil med serien The Walking Dead. Svårt och oförlåtande gameplay gärna.

För några år sen när dom började släppa lite information om spelet så sa dom att skjutvapen skulle det finnas ont om, du får ta sånt du hittar. Och med tanke på att du är på en semesterort så lär det bli köksknivar och parasoll

Sen har dom även sagt att det ska vara öppen värld

Öppen värld är bekräftat, likaså 4-spelarscoop!


signatur
Medlem

På tal om zombies och överleva, är väldigt(!) nyfiken på Dead State som förhoppningsvis kommer iår


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

Tycker inte om bilden

Medlem

Vad kul att detta har återuppstått från de döda! Hö hö!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Toomsie:

Tycker inte om bilden

Bilden?


signatur
Medlem

Såg enbart 2007-års trailern först. Förstod inte vart allt hype i kommentarerna rörde sig om.

..Sedan skrollade jag upp och såg den nyare trailern. Den var _något_ bättre..

Medlem

Tråkigt dom var ju så glada

Medlem

Under mina 26 år har jag aldrig sett en bättre speltrailer än den här. Man blandar kaos och stillhet på ett fantastiskt sätt, vilket förstärks av musiken och de insprängda actionscenerna. Och de första bilderna med flickan och mannen som brinner i bakgrunden är fantastiska, vilket även den röda tråden som löper genom hela filmen, om än i omvänd kronologisk ordning, är. Fantastiskt och verkligen värd sin nyhet!

Medlem

Ser fint ut.


signatur

”Halvt nerdödad.”

Medlem

Helvete vilken bra och samtidigt lite sorglig trailer! Årets bästa, helt klart.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

123
Skriv svar