Crytek teasar om Crysis 2-demo till PS3

Robot
Crytek teasar om Crysis 2-demo till PS3

Producenten Nathan Camarillo: "Vi vill att så många som möjligt ska spela det."

#crytek, #crysis-2


Medlem
Crytek teasar om Crysis 2-demo till PS3

Vadå april? Mars är det ju. Typ 22:e eller 24:e.

Medlem
Skrivet av Zidious G:

Vadå april? Mars är det ju. Typ 22:e eller 24:e.

Fixed!

Medlem

25e mars. Tragiskt att allt ska portas till konsol. Blir skitspel i slutändan. Ser med skräck på hur Diablo III går samma väg.


signatur

Läs igen vad du precis skrev innan du trycker "Skicka". Lät det intelligent och som om det kommer efter att ha läst på lite innan?

Medlem

Om han verkligen uttryckte sig: "antagligen kan hoppas på ett demo", så tänker inte jag lägga mina slantar på det här spelet över huvud taget.

Medlem

Varför demo när det finns hela spelet "beta" Som folk redan har varvat?


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Men om han vill att alla ska få testa spelet. Släpp ett satans demo på spelet!

Medlem

En fristående utvecklare som favoriserar vissa platformar för att dem fått en fet fin check, dem utvecklarna kan dra åt helvete.. även om dem gör världens bästa spel. Homefrotn som jag går och dreglar efter har mottagit pengar från MS för exklusiva DLC.. samma som Rockstar gjorde, samma som Activision gjorde... och nu Crysis 2, det finns runt 40 MILJONER Ps3 ägare runt om i världen... FYRTIO MILJONER.. är dem så dumma i huvudet att dem inte fattar att försäljningen kan bli skadad.... 40 miljoner x 600kr.... jag kan vara utan Crysis 2, särskilt med Killzone 3 runt hörnet...


signatur

"High life on low budget"

Medlem

Av det jag har sett av det här spelet så ser det urtråkigt ut. Men ett demo kanske skulle kunna ändra den uppfattningen.

Medlem
Skrivet av Lightweight:

25e mars. Tragiskt att allt ska portas till konsol. Blir skitspel i slutändan. Ser med skräck på hur Diablo III går samma väg.

Va?? Vänta nu... ¨portas till konsol¨ ¨Tragiskt¨ Tkr alla spel idag portas från Konsol till PC, så dem blir fördumade, sämre effekter o Tragiska konsoler.


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av bent toe:

En fristående utvecklare som favoriserar vissa platformar för att DE fått en fet fin check, DE utvecklarna kan dra åt helvete.. även om DE gör världens bästa spel. Homefrotn som jag går och dreglar efter har mottagit pengar från MS för exklusiva DLC.. samma som Rockstar gjorde, samma som Activision gjorde... och nu Crysis 2, det finns runt 40 MILJONER Ps3 ägare runt om i världen... FYRTIO MILJONER.. är DE så dumma i huvudet att DE inte fattar att försäljningen kan bli skadad.... 40 miljoner x 600kr.... jag kan vara utan Crysis 2, särskilt med Killzone 3 runt hörnet...

För jävelen... skriv "dom" om du är osäker.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem

Säkert Cryteks gensavr på att Killzone 3 läkte tidigt, som var ett gensvar på att Crysis 2 läkta på PC.
Crysis får nog grovt spö av Killzone på innehåll, grafik, gameplay, enda faran är att de fördummade fordonen för mycket när de anpassades för Move. Crysis däremot har väl krafterna som styrka och att folk från PC vill ta del av storyn...

Medlem

Man längtar nått så in från helvete!

1
Skriv svar